Digitálna transformácia sa stala jedným z kľúčových pojmov spoločností, ktorým záleží na neustálom rozvoji. Medzi ne sa radí aj Československá obchodná banka (ČSOB). Vďaka Microsoft technológii začala ČSOB využívať jedno celobankové riešenie, ktoré je súčasťou strategického programu digitálnej transformácie banky. ČSOB pomohla pretaviť túto víziu do praxe IT spoločnosť Millennium.
Zavádzanie moderných IT technológií vo veľkých spoločnostiach ako sú banky, je dôkazom toho, že digitalizácia má silné postavenie už aj v spoločnostiach s pôvodne konzervatívnejším prostredím. Príbeh ČSOB je príkladom toho, ako z jednoduchej myšlienky, ktorá stála na začiatku, môže vzniknúť komplexná dlhodobá stratégia.
ČSOB sleduje najnovšie trendy a neustále pracuje na ich implementácii do praxe. Zameriava sa nielen na inovácie, s ktorými klient prichádza do kontaktu ako bežný používateľ bankových aplikácií, ale aj na tie, ktoré nie sú viditeľné z pohľadu klienta. Potreba čoraz väčšej orientácie na dáta a ich správne použitie priviedli ČSOB k prehodnoteniu stratégie a k myšlienke posunúť sa, a zlepšiť prácu s klientmi.
Banka si vybrala IT partnera, spoločnosť Millennium, ktorému zverila do rúk túto úlohu. Pri finálnom rozhodovaní zavážili aj dlhoročné skúsenosti a bohatá prax s projektmi pre finančný sektor, ktorými Millennium disponuje.
Spoločnosť Millennium dodala ČSOB CRM aplikáciu postavenú na platforme Microsoft Dynamics 365, ktorá zhmotnila digitálnu stratégiu banky. Cieľom aplikácie je poskytnúť používateľom jednotný a moderný front-end nástroj na manažment klientov, potenciálnych klientov a činností s tým súvisiacimi.
Aplikácia zhromažďuje na jednom mieste všetky relevantné informácie bez ohľadu na zdrojový kanál a umožňuje efektívnejšiu a osobnejšiu obsluhu klientov všetkých segmentov.
Slúži ako kľúčový zdroj dát pre poznanie klienta, čím uľahčuje zamestnancom nastavenie správnej komunikácie a kontrolované riadenie predajných a servisných procesov v rámci životného cyklu klienta banky.
CRM riešenie, ktoré bolo pre ČSOB prispôsobené na mieru nad overenou technológiou Microsoft Dynamics 365, je používateľsky príjemným a prehľadným nástrojom zohľadňujúcim jej biznis priority.
Práve ďalší rozvoj riešenia priniesol zefektívnenie a zjednodušenie plánovania a vykonávania ONLINE poradenstva pre klientov priamo v prostredí CRM aplikácie. Banka promptne zareagovala na potreby svojich klientov, ktorí začali čoraz viac využívať online služby.
Zamestnanci ČSOB Banky môžu priamo v prostredí CRM aplikácie naplánovať a uskutočniť ONLINE stretnutie s klientom. Klientsky pracovník pri plánovaní ONLINE stretnutia získava všetky potrebné údaje z CRM aplikácie.
Na ONLINE stretnutie sa pripája priamo v CRM aplikácii bez nutnosti manuálneho spúšťania telekonferečného systému.
Plánovanie a realizácia ONLINE poradenstva priamo v CRM je ďalšou ukážkou toho, ako CRM aplikácia kontinuálne prináša nové funkcionality a benefity, vďaka ktorým je ČSOB čoraz viac prístupnejšia pre klientov. Digitálna transformácia ČSOB nekončí spustením CRM aplikácie. Ide o kontinuálny strategický projekt, ktorý pokračuje naprieč celou skupinou. Spoločnosť Millennium naďalej pracuje na rozvoji aplikácií, ktoré banke prinesú väčší komfort, flexibilitu a efektívnosť pri obsluhe klientov.