Novinky

Českomoravskej stavebnej sporiteľni sme pomohli implementovať CRM systém

Najväčšej stavebnej sporiteľni v Českej republike sme dodali platformu na efektívne riadenie vzťahov so zákazníkmi – Microsoft Dynamics CRM 2011.

Absencia CRM systému, pomocou ktorého by spoločnosť efektívne uspokojovala svoje obchodné potreby, ako aj efektívne riadila vzťahy so zákazníkmi vyvrcholila v rozhodnutie nasadiť v dnešnej dobe už takmer nevyhnutnú technológiu na skvalitnenie obsluhy zákazníkov – systém na riadenie vzťahov s nimi.

CRM klient ČMSS

Ideálnou voľbou sa stal Microsoft Dynamics CRM 2011, pomocou ktorého bolo možné dosiahnuť stanovené ciele sporiteľne.

Jednou z dôležitých úloh celého projektu bola integrácia systému CRM so zaužívanými systémami sporiteľne v rámci celkového programu CBS (Core banking system). V dennej dávkovej integrácii sa tak spracováva denne cez 150 miliónov záznamov.

Systémovou integráciou a nasadením systému Microsoft Dynamics CRM 2011 sa nám tak podarilo dosiahnuť stanovené ciele a priniesť pre stavebnú sporiteľňu ČMSS nasledovné benefity:

  • 360-stupňový pohľad na informácie o existujúcich či potenciálnych klientoch a produktoch, ktoré pochádzajú z rôznych systémov spoločnosti a poskytnú tak prehľadný prístup k informáciam na jednom mieste,
  • spravovanie obsluhy klientov na základe definovaných kritérií a pravidiel,
  • spravovanie regionálnej geografickej štruktúry, ktorá zabezpečuje zaraďovanie klientov do obsluhy obchodným zástupcom podľa stanovených geografických kritériií,
  • poskytnutie marketingovej podpory umožnením evidencie marketingových kampaní s možnosťami na plánovanie a prípravu jednotlivých marketingových aktivít,
  • platformu na ďalši systémový rozvoj a modernizáciu CRM riešení,
  • možnosť plánovať a rozhodovať sa na základe vždy dostupných a aktuálnych informácií,
  • nahradenie zastaralej a neefektívne evidencie súborov vo formáte Microsoft Excel modernou technológiou,
  • intuitívne a prehľadné uživateľské rozhranie.

V praxi tak CRM systém nielen zefektívni obsluhu zákazníkov a zvýši produktivitu zamestnancov sporiteľne, ale jeho zavedenie bude v konečnom dôsledku viesť k vyššej spokojnosti zákazníkov a k samotnému zvýšeniu ziskovosti vďaka lepšie zacielenej a personalizovanej komunikácii s nimi.