Novinky

Microsoft Dynamics 365 for Marketing: komplexné riešenie pre riadenie podujatí

Predstava, že CRM systém slúži len obchodnému oddeleniu, patrí medzi najčastejšie mýty. CRM možno využiť aj pri riadení marketingových aktivít, zákazníckeho servisu či pri práci v teréne. Ak hľadáte nástroj, ktorý vám zjednoduší proces organizácie podujatí, pomôcť vám môže modul Microsoft Dynamics 365 for Marketing.

Organizácia eventov si vyžaduje mnoho času, či už ide o dôkladné naplánovanie, zodpovedné vedenie rozpočtu a v neposlednom rade prípravu kvalitného marketingového obsahu.

Celý proces môžete zveriť do rúk eventovým agentúram, ktoré sa za vás postarajú o všetky organizačné aktivity alebo ich môžete vyriešiť po vlastnej osi. Pomôcť vám dokáže modul Microsoft Dynamics 365 for Marketing, ktorý predstavuje komplexný nástroj pre riadenie marketingových aktivít na jednom mieste.

marketing modul

Cloudový modul Microsoft Dynamics 365 for Marketing je robustnou nadstavbou pre Microsoft Dynamics 365 so širokou škálou nástrojov, ktoré umožňujú efektívne riadenie marketingových kampaní spojených s organizáciou podujatí. Riešenie obsahuje veľké množstvo automatizovaných nástrojov pre segmentáciu, vyhodnotenie a skórovanie záznamov. Vďaka prednastavenému marketingovému obsahu sa tvorba e-mailov a formulárov stáva rýchlou a príjemnou prácou.

Riešenie umožňuje:

  • mať všetky potrebné informácie v jednom module;
  • pripravovať a sledovať priebeh a stav podujatí;
  • vytvárať atraktívny marketingový obsah a posielať ho na vybrané segmenty kontaktov;
  • vyhodnocovať úspešnosť vykonaných kampaní (napríklad doručenie a otvorenie odoslaných e-mailov, počty kliknutí na jednotlivé odkazy) a akcií;
  • tvorbu prehľadných reportingov.

Dynamics 365 dashboards

Samostatná platforma alebo súčasť CRM

Modul môže byť súčasťou už existujúceho CRM riešenia, vďaka čomu sa využíva rovnaká databáza kontaktov a obchodných vzťahov a následne sa podporuje obchodná a servisná činnosť spoločnosti. Rôzne oddelenia si vzájomne zdieľajú informácie o zákazníkoch, avšak každá oblasť sa venuje len svojim činnostiam.

Okrem toho existuje možnosť tzv. „Stand-alone“ využitia riešenia, v rámci ktorej spoločnosť využíva len samotný modul pre riadenie marketingových činnosti. V takom prípade nie je potrebné zavádzať iné CRM moduly na platforme Microsoft Dynamics 365, pretože Microsoft Dynamics 365 for Marketing je možné využívať aj ako samostatnú platformu.

Čo môžete spravovať pomocou Dynamics 365 for Marketing?

Marketingový obsah – príprava obrazového, textového obsahu potrebného pre tvorbu marketingových e-mailov, stránok a formulárov. Vďaka „Drag and Drop“ editorom je tvorba obsahu veľmi rýchla a jednoduchá pre každého užívateľa. Pre pokročilejších užívateľov existuje možnosť prepnúť sa na HTML editor.

Správa akcie – proces pozostávajúci z niekoľkých obsiahlych fáz, pomáha používateľom s kompletnou pripravou podujatia. Proces je určený pre plánovanie a zostavovanie rozpočtu akcie, jej propagáciu, registráciu účastníkov, rozvrhnutie jednotlivých prednášok a prednášajúcich, vyhodnocovanie úspešnosti akcie a návratnosti investícií vynaložených na jej prípravu.

Tvorba segmentov – pomocou vybraných kritérií a filtrov systém vyhľadá správne kontaktné osoby, na ktoré sa zacieli plánovaná akcia.

Cesta zákazníka („customer journey“) – vďaka efektívnej tvorbe obsiahlych marketingových kampaní, ktoré sa skladajú z viacerých krokov, je možné zamerať sa na vybrané segmenty, odosielať marketingové e-maily a reagovať na interakcie s kontaktnými osobami. Navyše pred spustením cesty zákazníka systém skontroluje pripravenú kampaň – či obsahuje chyby a či v nej nechýba obsah požadovaný zákonom.

Lead skóring – nastavenie automatickej tvorby leadov a ich skórovanie na základe nastavených pravidiel môže nadväzovať na spoluprácu s obchodným oddelením, ktoré ďalej pracuje s vytvorenými leadmi.

 

dynamics 365 journey

 

Pre aké spoločnosti je riešenie vhodné?

  • „Microsoft friendly“ spoločnosti, ktoré chcú využiť ďalšie možnosti produktov spoločnosti Microsoft a urobiť nadstavbu pre ich CRM riešenia, ktoré zefektívnia ich marketingové činnosti;
  • eventové agentúry zaoberajúce sa organizáciou kongresov, konferencií, prednášok, prezentácií, večierkov a ďalších spoločenských akcií;
  • organizátori veľtrhov a výstav;
  • veľké korporátne spoločnosti, ktoré organizujú interné udalosti pre svojich zamestnancov alebo udalosti pre verejnosť;
  • komerčné spoločnosti organizujúce napr. dni otvorených dverí a iné prezentačné akcie pre svojich existujúcich alebo potenciálnych zákazníkov;
  • showroomy a výstavné sály, ktoré pozývajú záujemcov na verejné podujatia.

Chceli by ste sa dozvedieť bližšie informácie o module Microsoft Dynamics 365 for Marketing? Neváhajte nás kontaktovať, radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu.

Kontaktujte nás