Organizácia eventov si vyžaduje mnoho času, či už ide o dôkladné naplánovanie, zodpovedné vedenie rozpočtu a v neposlednom rade prípravu kvalitného marketingového obsahu.
Celý proces môžete zveriť do rúk eventovým agentúram, ktoré sa za vás postarajú o všetky organizačné aktivity alebo ich môžete vyriešiť po vlastnej osi. Pomôcť vám dokáže modul Microsoft Dynamics 365 for Marketing, ktorý predstavuje komplexný nástroj pre riadenie marketingových aktivít na jednom mieste.
Cloudový modul Microsoft Dynamics 365 for Marketing je robustnou nadstavbou pre Microsoft Dynamics 365 so širokou škálou nástrojov, ktoré umožňujú efektívne riadenie marketingových kampaní spojených s organizáciou podujatí. Riešenie obsahuje veľké množstvo automatizovaných nástrojov pre segmentáciu, vyhodnotenie a skórovanie záznamov. Vďaka prednastavenému marketingovému obsahu sa tvorba e-mailov a formulárov stáva rýchlou a príjemnou prácou.
Riešenie umožňuje:
Modul môže byť súčasťou už existujúceho CRM riešenia, vďaka čomu sa využíva rovnaká databáza kontaktov a obchodných vzťahov a následne sa podporuje obchodná a servisná činnosť spoločnosti. Rôzne oddelenia si vzájomne zdieľajú informácie o zákazníkoch, avšak každá oblasť sa venuje len svojim činnostiam.
Okrem toho existuje možnosť tzv. „Stand-alone“ využitia riešenia, v rámci ktorej spoločnosť využíva len samotný modul pre riadenie marketingových činností. V takom prípade nie je potrebné zavádzať iné CRM moduly na platforme Microsoft Dynamics 365, pretože Microsoft Dynamics 365 for Marketing je možné využívať aj ako samostatnú platformu.
Marketingový obsah – príprava obrazového, textového obsahu potrebného pre tvorbu marketingových e-mailov, stránok a formulárov. Vďaka „Drag and Drop“ editorom je tvorba obsahu veľmi rýchla a jednoduchá pre každého užívateľa. Pre pokročilejších užívateľov existuje možnosť prepnúť sa na HTML editor.
Správa akcie – proces pozostávajúci z niekoľkých obsiahlych fáz, pomáha používateľom s kompletnou pripravou podujatia. Proces je určený pre plánovanie a zostavovanie rozpočtu akcie, jej propagáciu, registráciu účastníkov, rozvrhnutie jednotlivých prednášok a prednášajúcich, vyhodnocovanie úspešnosti akcie a návratnosti investícií vynaložených na jej prípravu.
Tvorba segmentov – pomocou vybraných kritérií a filtrov systém vyhľadá správne kontaktné osoby, na ktoré sa zacieli plánovaná akcia.
Cesta zákazníka („customer journey“) – vďaka efektívnej tvorbe obsiahlych marketingových kampaní, ktoré sa skladajú z viacerých krokov, je možné zamerať sa na vybrané segmenty, odosielať marketingové e-maily a reagovať na interakcie s kontaktnými osobami. Navyše pred spustením cesty zákazníka systém skontroluje pripravenú kampaň – či obsahuje chyby a či v nej nechýba obsah požadovaný zákonom.
Lead skóring – nastavenie automatickej tvorby leadov a ich skórovanie na základe nastavených pravidiel môže nadväzovať na spoluprácu s obchodným oddelením, ktoré ďalej pracuje s vytvorenými leadmi.
Chceli by ste sa dozvedieť bližšie informácie o module Microsoft Dynamics 365 for Marketing? Neváhajte nás kontaktovať, radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu.