Novinky

innogy_perex-03

Vďaka riešeniu implementovanému na platforme Resco Mobile CRM sa v spoločnosti innogy Solutions zefektívnila správa servisného procesu a evidencia prítomnosti zamestnancov. Projekt bol riadený agilnou metódou s aktívnou spoluprácou zákazníka, vďaka ktorej mal k dispozícii dôležité informácie o stave projektu priebežne počas celého jeho trvania.

Čítať ďalej
PowerApps_perex_NEW

Digitálna transformácia sa čoraz častejšie stáva hybnou silou biznisu. Ak si chcú spoločnosti udržať konkurencieschopné postavenie na trhu, je výhodné, ak sa zamerajú na najnovšie trendy v IT oblasti. Drobné a technicky nenáročné inovácie dokážu zvýšiť flexibilitu firiem, zlepšiť obchodné výsledky či ponúknuť zákazníkom kvalitnejší servis. Medzi moderné online platformy, ktoré digitalizujú mnohé procesy, patria PowerApps.

Čítať ďalej
perex

V spoločnosti Expat Support s r. o. sme implementovali cloudové riešenie Microsoft Dynamics 365 zamerané na modul Customer Service. Implementácia systému pomohla zhromaždiť na jednom mieste všetky potrebné informácie o partneroch spoločnosti a spolupráci s nimi, žiadateľoch o víza a pobytové oprávnenia v Českej republike a o ich vízovej a pobytovej histórii.

Čítať ďalej
perex1

Spoločnosti GAMO sme dodali nástroj, vďaka ktorému sa zlepšilo riadenie viacerých aktivít dôležitých pre biznis. Nové riešenie, postavené na platforme Microsoft Dynamics 365, sme implementovali agilným prístupom v úzkej spolupráci s naším zákazníkom. Týmto spoločnosť GAMO získala jednotný systém nápomocný oddeleniam skrz celú spoločnosť.

Čítať ďalej
perex_preco_crm_zlyhavaju3

Rozvoj trendov v IT ovplyvňuje prístup k poskytovaniu služieb, vývoj softvérov a služby sa často menia v dodávku riešení. Zákazníci majú veľké očakávania, ale mnohokrát nie sú dostatočne pripravení a ochotní prispôsobiť procesy pre efektívne využitie CRM systémov. Aké sú hlavné dôvody neúspechu implementácie CRM systému a ako sa im vyhnúť?

Čítať ďalej