Ako sme spoločnosti ČMSS dodali moderné riešenie na riadenie vzťahov s klientmi a pomohli s implementáciou GDPR

ČSOB Stavební spořitelna

Ako sme spoločnosti ČMSS dodali moderné riešenie na riadenie vzťahov s klientmi a pomohli s implementáciou GDPR

Aplikované riešenia
CRM riešenia

Informácie o zákazníkovi

Českomoravská stavebná sporiteľňa (ČMSS) zmenila názov na ČSOB Stavební spořitelnu. Zmena je súčasťou integrácie stavebnej sporiteľne do skupiny ČSOB. ČMSS je známa aj ako Liška. Na českom trhu pôsobí od roku 1993 a počas svojej existencie si medzi finančnými inštitúciami vydobyla veľmi silnú pozíciu. Uzavrela so svojimi klientmi takmer 5,6 milióna zmlúv o stavebnom sporení a cez milión úverov a hypoték na bývanie. ČSOB sa stala jediným vlastníkom sporiteľne na jar 2019, keď kúpila 45-percentný podiel od nemeckej stavebnej sporiteľne Bausparkasse Schwäbisch Hall.

„Kvalitné poskytovanie služieb našim zákazníkom je pre nás na prvom mieste. Implementáciou CRM systému od spoločnosti Millennium sme získali základný kameň nielen pre dosiahnutie vyššej znalosti našich klientov a skvalitnenie vzťahov s nimi, ale aj pre prácu s obchodnými príležitosťami.“
Petr Tomášek
Vedúci oddelenia Odbytové procesy a aplikácie, Českomoravská stavební spořitelna, a. s.

S čím sme zákazníkovi pomohli?

Absencia efektívneho nástroja na riadenie vzťahov so zákazníkmi viedlo k rozhodnutiu ČMSS implementovať CRM systém, pričom sa strategicky rozhodla pre Microsoft Dynamics CRM.

  • Implementácia riešenia prebiehala v rámci náhrady všetkých hlavných bankovných systémov, ktorý je označovaný ako „Program CBS“ (Core Banking System).
  • Najväčšia stavebná sporiteľna v Českej republike získala nástroj, ktorý zamestnancom poskytuje tzv. 360-stupňový pohľad na svojich klientov a na všetky klientske dáta a zároveň flexibilnú platformu na ďalší rozvoj systému. Z dlhodobého hľadiska bude viesť toto rozhodnutie sporiteľne nielen k efektívnejšiemu riadeniu vzťahov so svojimi klientmi, ale aj k zníženiu nákladov na softvérové riešenia.
Implementácia GDPR v praxi

Českomoravská stavební spořitelna, jedna z top bánk v Českej republike, spracuje v rámci svojej každodennej agendy enormné množstvo osobných údajov o klientoch. Tie následne zhromažďuje a ukladá do svojich systémov. Aj napriek vysokej miere zabezpečenia a ochrany osobných údajov však spoločnosť ČMSS musela podstúpiť niekoľko zásadných krokov smerom k tomu, aby bola v súlade so smernicami GDPR.

  • Pri implementácii GDPR v spoločnosti ČMSS bola v prvotnej fáze analýzy do projektu zapojená konzultačná spoločnosť Deloitte, ktorá spoločne s IT, business garantmi a právnikmi skúmala a definovala jednotlivé účely evidencie a spracovanie osobných údajov. Výsledkom tejto analýzy boli návrhy na zabezpečenie súladu informačných systémov s nariadením GDPR v spoločnosti ČMSS.
  • Návrhy vyplývajúce z analýzy viedli následne v ČMSS k zadefinovaniu požiadaviek na úpravu všetkých systémov, ktoré pracujú s evidenciou osobných údajov osôb. Takým systémom je aj CRM (systém pre riadenie vzťahov so zákazníkmi), ktorý sme v spoločnosti ČMSS implementovali už v minulosti.
  • V spojitosti s CRM riešením bolo nevyhnutné z hľadiska GDPR zapracovať do systému nasledujúce 3 re-implementačné požiadavky: Požiadavka na zabezpečenie evidencie a spracovanie žiadostí dotknutých osôb, Požiadavka na zabezpečenie evidencie súhlasu osôb na rôzne účely v spoločnosti ČMSS, Požiadavka na zabezpečenie zneplatnenie/výmazu dát.

Dôležité fakty

Jedno centrálne riešenie zhromaždilo všetky dáta
Riešenie poskytuje 360-stupňový pohľad na klientov
Intuitívne a prehľadné používateľské rozhranie

Prípadové štúdie na stiahnutie

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.