Kontaktujte nás

Diecézna charita Brno získala nástroj pre riadenie fundraisingových činností

Diecézní charita Brno

Diecézna charita Brno získala nástroj pre riadenie fundraisingových činností

Aplikované riešenia
CRM riešenia

Informácie o zákazníkovi

Diecézna charita Brno vyvíja svoju činnosť predovšetkým v oblasti sociálnej a zdravotnej starostlivosti, domácej i zahraničnej humanitárnej pomoci a v podpore základných ľudských práv a slobôd. Ide o neziskovú organizáciu, ktorá ročne pomôže 55 000 ľuďom v núdzi na južnej Morave a Vysočine. Za 25 rokov svojho pôsobenia stala najväčším poskytovateľom sociálne-zdravotníckych služieb na južnej Morave a v kraji Vysočina.

„Rozhodnutie implementovať CRM riešenie v našej Diecéznej charite Brno vyplynulo zo strategického plánu fundraisingu v organizácii. Vedenie Diecéznej charity Brno dlho hľadalo vhodný nástroj, ktorý by spĺňal požiadavky nielen na správu kontaktov, užívateľskú ústretovosť, ale predovšetkým, aby bol čo najviac kompatibilný s ostatnými komunikačnými nástrojmi a technickými dispozíciami v spoločnosti.

Už v priebehu analýzy bolo zrejmé, že pri výbere vhodného CRM pre našu Charitu sa bude potrebné riadiť odlišnými parametrami, ako pri iných neziskových organizáciách, teda najmä s ohľadom na cenu. Finálne rozhodnutie v prospech Microsoft Dynamics 365 ovplyvnili základné kritériá a súčasne vybalansovaný pomer: cena (spoločnosť Microsoft ponúka charitatívnym organizáciám zľavy na licencie) – výkon – podpora softvéru. Microsoft Dynamics 365 je riešenie, ktoré najviac zodpovedá našim potrebám a podmienkam s možnosťou nadväzného rozvoja do ďalších oblastí komunikácie.“
Barbora Skalníková
Vedúca oddelenia propagácie a fundraisingu, Diecézní charita Brno

S čím sme zákazníkovi pomohli?

V českej neziskovej organizácii Diecézna charita Brno sme nasadili CRM riešenie v cloude, ktoré zjednotilo dáta o darcoch, projektoch, dobrovoľníkoch, aktivitách a projektoch do jedného systému.

Vďaka tomu získalo vedenie organizácie prehľad o činnosti jednotlivých oblastných jednotiek aj o organizácii ako celku. Vďaka CRM riešeniu získala Diecézna charita Brno tieto benefity:

  • Centralizovaný systém určený na správu dát organizácie. Možnosť sledovať fundraiserské príležitosti (od vzniku leadu, cez príležitosti až po uzavretie darovacej zmluvy).
  • Evidenciu kontaktnej histórie a aktivít spojených s darcovstvom. Vizuálny pohľad na dáta vo forme grafov a dashboardov.
  • Riešenie v cloude umožňujúce bezpečný prístup k údajom odkiaľkoľvek a z akéhokoľvek zariadenia. Možnosť v budúcnosti využiť Word šablóny s automatickým predvyplnením.
  • Potenciál do budúcna riadiť marketingové kampane s možnosťou plánovania a príprav marketingových akcií.
  • Systém je pripravený k integrácii na systémy tretích strán a pre ďalší rozvoj.

Dôležité fakty

Projekt bol riadený agilnou metodológiou
CRM riešenie je s Microsoft Office 365
Projekt bol dodaný v priebehu 2 mesiacov

Prípadové štúdie na stiahnutie

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.