Expat Support, s. r. o.

Spoločnosti Expat Support sme dodali riešenie, ktoré centralizovalo všetky potrebné informácie

Aplikované riešenia
CRM riešenia

Informácie o zákazníkovi

Spoločnosť Expat Support s r. o. vybavuje širokú škálu imigračných otázok pre občanov iných krajín a spolupracuje s českými i zahraničnými firmami, ktoré zamestnávajú cudzincov. Medzi primárne služby spoločnosti patrí vybavenie všetkých druhov víz, pobytových oprávnení a pracovných povolení v Českej republike, riešenie otázok bývania, zdravotnej starostlivosti, škôl pre deti či iné záležitosti, s ktorými sa stretávajú cudzinci v Českej republike.

„Naša spoločnosť má odteraz k dispozícii prehľadný systém, ktorý nás okrem iného upozorňuje na blížiace sa dôležité termíny a expirácie, pomáha nám počas riešenia jednotlivých požiadaviek a zrýchľuje spôsob oslovenia našich klientov.“
Veronika Cyrani
zakladateľka a výkonná riaditeľka spoločnosti, Expat Support, s r. o.

S čím sme zákazníkovi pomohli?

Dodané riešenie pomohlo zhromaždiť na jednom mieste všetky potrebné informácie o partneroch spoločnosti a spolupráci s nimi, žiadateľoch o víza a pobytové oprávnenia v Českej republike a o ich vízovej a pobytovej histórii. Vďaka novému CRM systému sa pokryl veľký rozsah požiadaviek, ktoré spoločnosť vybavuje pre svojich klientov. V rámci projektu sme spoločnosti dodali tieto funkcionality:

  • V module Customer Service bol upravený štandardný model entít a vytvorilo sa niekoľko custom entít, ktoré pomohli prispôsobiť systém potrebám spoločnosti.
  • Pre jednotlivé druhy požiadaviek bolo vytvorených celkovo 26 „Business process flows“, pričom každý proces obsahuje niekoľko pre neho špecifických fáz a povinných či nepovinných krokov, ktoré navigujú užívateľa počas spracovania jednotlivých požiadaviek.
  • V systéme bolo pripravené veľké množstvo workflows, ktoré zautomatizovali vytvorenie upozornení a e-mailových šablón, ktoré užívatelia môžu využívať pri komunikácii s klientmi.
  • V navrhnutom riešení môžu užívatelia zaznamenávať výdavky spojené so spracovaním jednotlivých požiadaviek, ktoré je možné využiť ako podklady pre fakturáciu mimo CRM systém.
  • Zavedenie jednoduchej evidencie pracovných hodín zamestnancov.
  • Nastavenie dashboardov, ktoré obsahujú podrobný prehľad práce a dôležité termíny.

Dôležité fakty

Projekt bol riadený „waterfall“ metódou riadenia projektov
Dodané riešenie je možné ďalej rozvíjať
Projekt bol dodaný v priebehu 2 mesiacov
Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.