Kontaktujte nás

Spoločnosti Expat Support sme dodali riešenie, ktoré centralizovalo všetky potrebné informácie

Expat Support, s. r. o.

Spoločnosti Expat Support sme dodali riešenie, ktoré centralizovalo všetky potrebné informácie

Aplikované riešenia
CRM riešenia

Informácie o zákazníkovi

Spoločnosť Expat Support s r. o. vybavuje širokú škálu imigračných otázok pre občanov iných krajín a spolupracuje s českými i zahraničnými firmami, ktoré zamestnávajú cudzincov. Medzi primárne služby spoločnosti patrí vybavenie všetkých druhov víz, pobytových oprávnení a pracovných povolení v Českej republike, riešenie otázok bývania, zdravotnej starostlivosti, škôl pre deti či iné záležitosti, s ktorými sa stretávajú cudzinci v Českej republike.

„Naša spoločnosť má odteraz k dispozícii prehľadný systém, ktorý nás okrem iného upozorňuje na blížiace sa dôležité termíny a expirácie, pomáha nám počas riešenia jednotlivých požiadaviek a zrýchľuje spôsob oslovenia našich klientov.“
Veronika Cyrani
zakladateľka a výkonná riaditeľka spoločnosti, Expat Support, s r. o.

S čím sme zákazníkovi pomohli?

Dodané riešenie pomohlo zhromaždiť na jednom mieste všetky potrebné informácie o partneroch spoločnosti a spolupráci s nimi, žiadateľoch o víza a pobytové oprávnenia v Českej republike a o ich vízovej a pobytovej histórii. Vďaka novému CRM systému sa pokryl veľký rozsah požiadaviek, ktoré spoločnosť vybavuje pre svojich klientov. V rámci projektu sme spoločnosti dodali tieto funkcionality:

  • V module Customer Service bol upravený štandardný model entít a vytvorilo sa niekoľko custom entít, ktoré pomohli prispôsobiť systém potrebám spoločnosti.
  • Pre jednotlivé druhy požiadaviek bolo vytvorených celkovo 26 „Business process flows“, pričom každý proces obsahuje niekoľko pre neho špecifických fáz a povinných či nepovinných krokov, ktoré navigujú užívateľa počas spracovania jednotlivých požiadaviek.
  • V systéme bolo pripravené veľké množstvo workflows, ktoré zautomatizovali vytvorenie upozornení a e-mailových šablón, ktoré užívatelia môžu využívať pri komunikácii s klientmi.
  • V navrhnutom riešení môžu užívatelia zaznamenávať výdavky spojené so spracovaním jednotlivých požiadaviek, ktoré je možné využiť ako podklady pre fakturáciu mimo CRM systém.
  • Zavedenie jednoduchej evidencie pracovných hodín zamestnancov.
  • Nastavenie dashboardov, ktoré obsahujú podrobný prehľad práce a dôležité termíny.

Dôležité fakty

Projekt bol riadený „waterfall“ metódou riadenia projektov
Dodané riešenie je možné ďalej rozvíjať
Projekt bol dodaný v priebehu 2 mesiacov
Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.