Implementácia Microsoft Dynamics 365 a jeho integrácia na používané systémy priniesla spoločnosti Heineken Slovensko tieto benefity:
Inovatívna aplikácia pokryla v rámci jedného riešenia celý proces vybavovania pracovných ciest a zároveň zachovala schvaľovacie procesy špecifické pre Heineken Slovensko. Spoločnosť nasadením aplikácie získala tieto benefity:
Power BI slúži na analýzu dát, z ktorých je možné vytvoriť prehľadný reporting. V spoločnosti Heineken Slovensko vizualizuje kľúčové dáta a prináša širší pohľad na vyhodnotenie predaja cez zákaznícke call centrum. Využíva sa aj pri meraní úspešnosti predaja jednotlivých telefonických operátorov. Pomocou Power BI sa vizualizujú tieto údaje:
Heineken Slovensko uvažuje do budúcna aj o rozvoji Power BI, ktorý prinesie komplexnejší pohľad na vykonané telefonické hovory a ďalšie aktivity telefonických operátorov.
Spoločnosť Heineken Slovensko pokračuje v digitálnej transformácii. Nakoľko sme v spoločnosti už pred pár rokmi implementovali Microsoft Dynamics 365, navrhli sme nové riešenie postaviť práve na tejto technológii. Po konzultácii so zákazníkom sme zvolili formu „eshopu“, ktorý vznikol rozšírením funkcionalít CRM systému a priniesol tieto benefity:
Heineken Slovensko je viac ako 19 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni približne 42 %. Heineken Slovensko, a. s., je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N. V. Heineken Slovensko je najväčšou pivovarníckou skupinou v Európe a treťou najväčšou na svete. Danú značku na Slovensku reprezentujú tri spoločnosti, Heineken Slovensko a. s., Heineken Slovensko Sladovne a. s. a Heineken Slovensko Distribúcia s r. o., ktoré zamestnávajú takmer 700 ľudí na území celého Slovenska.