Kontaktujte nás

Spoločnosť innogy Solutions zefektívnila správu servisného procesu a evidenciu prítomnosti zamestnancov

innogy Slovensko, s. r. o.

Spoločnosť innogy Solutions zefektívnila správu servisného procesu a evidenciu prítomnosti zamestnancov

Aplikované riešenia
CRM riešenia

Informácie o zákazníkovi

Spoločnosť innogy Solutions patrí do skupiny innogy SE, ktorá je etablovanou európskou spoločnosťou v oblasti energetiky. innogy Solutions sa zameriava prioritne na komplexné energetické riešenia merania a regulácie chladiacich a tepelných systémov. Takmer 30 odborníkov poskytuje okrem návrhu a realizácie riešení aj merania, inteligentnú reguláciu a servis. Výrobou, inštaláciou a opravami vzduchotechnických, klimatizačných a chladiarenských zariadení sa innogy Solutions zaoberá vyše 15 rokov.

„Pomocou aplikácie Resco Mobile CRM dokážeme efektívnejšie plánovať denné servisné výjazdy našich servisných technikov a zaznamenať správu o výjazde elektronicky a online. Benefit vidíme v skrátení času trvania servisných úkonov ako aj digitalizácii servisnej agendy od založenia požiadavky až po e-mailovú správu zaslanú nášmu klientovi. Servisní technici majú k dispozícii všetky potrebné servisné formuláre na jednom mieste, čím sa zautomatizovali mnohé rutinné činnosti.“
Alexej Hyža
manažér technického oddelenia , innogy Slovensko, s. r. o.

S čím sme zákazníkovi pomohli?

Vďaka riešeniu implementovanému na platforme Resco Mobile CRM získala spoločnosť innogy Solutions tieto benefity:

  • Elektronizácia servisných formulárov dôležitých pre zápis o vykonanej servisnej službe pomocou modulu „Inspections“.
  • Digitalizácia servisných protokolov o vykonaní pravidelného servisného zásahu.
  • Elektronický podpis – digitálna autorizácia servisných zásahov po ukončení servisného úkonu.
  • Automatické sledovanie celkového trvania servisného zásahu u zákazníka.
  • Sledovanie aktuálnej polohy servisných technikov pomocou funkcie „Location tracking“.
  • Evidencia prítomnosti zamestnancov a jednotný proces schvaľovania žiadostí o dovolenku.

Dôležité fakty

Vývoj prebiehal agilnou metódou riadenia projektov
Aplikácia je dostupná z akéhokoľvek zariadenia
Trvanie projektu: 6 týždňov
Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.