Kontaktujte nás

Komerční banke sme dodali CRM riešenie, ktoré zlepšilo obsluhu retailových klientov

Komerční banka, a. s.

Komerční banke sme dodali CRM riešenie, ktoré zlepšilo obsluhu retailových klientov

Aplikované riešenia
CRM riešenia

Informácie o zákazníkovi

Komerční banka, a. s. patrí medzi popredné bankové inštitúcie v Českej republike, strednej i východnej Európe. Je materskou spoločnosťou Skupiny KB a súčasťou medzinárodnej skupiny Société Générale. Svojim zákazníkom poskytuje služby z oblasti retailového, podnikového a investičného bankovníctva prostredníctvom širokej siete pobočiek, priameho bankovníctva či vlastnej distribučnej siete.

S čím sme zákazníkovi pomohli?

CRM riešenie s názvom ZOOM sme pre Komerční banku vybudovali na technológii Microsoft Dynamics CRM a denne ho používa vyše 3 500 zamestnancov v jednotlivých pobočkách banky.

  • Súčasťou projektu komplexnej obmeny bankových informačných systémov bola aj požiadavka na zvýšenie zákazníckej spokojnosti prostredníctvom implementácie moderného CRM riešenia na obsluhu klientov z retail segmentu. Pri výbere platformy sa kládol dôraz predovšetkým na používateľskú prívetivosť a jej integráciu na systémy tretích strán, ktorá by agregovala všetky dáta do jedného systému a eliminovala potrebu manuálneho vyhľadávania informácií v rôznych systémoch a aplikáciách, ktoré banka dennodenne používa.
  • Ako vhodná technologická platforma, zabezpečujúca všetky požiadavky banky, bola zvolená Microsoft Dynamics CRM 2016, ktorá v čase implementácie CRM riešenia v roku 2017 predstavovala najaktuálnejšiu on-prem verziu.
  • Implementáciou operatívneho CRM riešenia získala Komerční banka 360-stupňový pohľad na dáta retailových klientov a obchodné aktivity – vďaka lepšej obsluhe a realizáciou cross-sell a up-sell aktivít presne podľa individuálnych potrieb klientov sa nasadením systému postarala o nárast zákazníckej spokojnosti. Agregáciou informácií do jedného systému sa niekoľkonásobne zvýšila vyhľadávateľnosť informácií na tzv. 3 kliky myšou, čo umožnilo pracovníkom banky pracovať s informáciami okamžite, bez potreby vyhľadávania v systémoch tretích strán.

Dôležité fakty

CRM riešenie využíva viac ako 3 500 zamestnancov
Vyhľadávanie informácií len na 3 kliky
Po nasadení riešenia narástla zákaznícka spokojnosť
Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.