Portus Praha, z. ú. je všeobecne prospešná spoločnosť so sídlom v Českej republike, ktorej hlavným poslaním je napomáhať, aby ľudia s mentálnym postihnutím neboli vylúčení z našej spoločnosti. Prostredníctvom svojich projektov ich podporuje a pomáha im dôstojne bývať, pracovať a rozvíjať sa bez rozdielu voči zvyšku spoločnosti. V rámci svojej činnosti organizuje nadačné akcie, školenia, vzdelávacie kurzy či výrobu darčekových predmetov a tzv. „dobrôt s príbehom“. Medzi najznámejšie aktivity Portus Praha patrí „Cihla“ – celoštátna benefičná zbierková a osvetová kampaň.
Každodenná realizácia dobročinných projektov organizácie Portus Praha si vyžadovala vysokú mieru koordinačného úsilia, ako aj existenciu CRM systému na evidenciu a efektívne riadenie jej aktivít.
V septembri 2017 sa na nás Portus Praha obrátil s prosbou o pro bono činnosť – zaškolenie ich zamestnancov do Dynamics CRM a o prípadnú customizáciu systému. Nakoľko nám boli aktivity organizácie sympatické, neváhali sme ani chvíľu a okamžite sme sa pustili do tejto spolupráce.
Po počiatočnej analýze sa potvrdilo, že nasadené CRM riešenie, ktoré nebolo prispôsobené potrebám organizácie, neumožňovalo využiť plný potenciál práce so systémom a všetky jeho výhody.
V rámci customizácie riešenia sme implementovali následné zásadné zmeny v CRM:
Po úspešnej customizácii na základe požiadaviek klienta prebehlo dvojdňové školenie, počas ktorého sa používateľom CRM riešenia z organizácie Portus Praha vysvetlilo, ako pracovať v novo navrhnutom systéme.