Kontaktujte nás

Hĺbková analýza biznis požiadaviek pre zlepšenie manažovania dát o klientoch banky

Sberbank CZ, a. s.

Hĺbková analýza biznis požiadaviek pre zlepšenie manažovania dát o klientoch banky

Aplikované riešenia
CRM riešenia

Informácie o zákazníkovi

Sberbank CZ, sídliaca v Prahe, je plne rozvinutou, samofinancovanou bankou so silným zameraním na retailové, malé, stredné a veľké firemné klientov. V Českej republike prevádzkuje 25 pobočiek a má viac ako 750 zamestnancov, ktorí obsluhujú 120 000 klientov.
Je súčasťou Sberbank Europe, bankovej skupiny, ktorá je 100 % vlastnená najväčšou ruskou bankou Sberbank Russia.

S čím sme zákazníkovi pomohli?

Pre Sberbank CZ, a.s. sme v spolupráci s Unicorn Systems a.s. realizovali rozsiahlu analýzu a Proof of Concept (PoC) k nasadeniu CRM riešenia. Na ich základe sa vie banka rozhodnúť o ďalšom inovatívnom kroku smerom k digitálnej transformácii a vhodnosti implementácie Microsoft Dynamics 365 v bankovom prostredí.

Hlavnou požiadavkou banky bola implementácia riešenia, ktoré:

  • zefektívni a zmodernizuje obchodné a predajné procesy,
  • zlepší starostlivosť o zákazníkov a zvýši možnosti predaja s využitím moderných technológií,
  • zabezpečí integráciu na systémy tretích strán a bude užívateľsky prívetivé,
  • prepojením všetkých informácií do jedného systému zvýši rýchlosť obsluhy klientov banky.

Rovnako dôležité požiadavky banky na CRM systém zahŕňali užívateľskú prívetivosť a integráciu na systémy tretích strán, čo eliminuje potrebu vyhľadávania informácií v rôznych systémoch banky i mimo banky. Nie je nutné pripomínať, že agregovanie všetkých informácií do jedného systému niekoľkonásobne zvýši rýchlosť obsluhy klientov banky.

Realizovaný PoC preukázal prínosy implementácie. Banka získa užívateľsky prívetivé CRM riešenie a ďalšie výhody:

  • 360-stupňový pohľad na existujúcich i potenciálnych zákazníkov;
  • prehľad o obchodných aktivitách;
  • nástroj pre efektívnu prípravu na stretnutia s klientmi;
  • prehľadnejšie a cielenejšie riadenie follow-up aktivít.

Natívny reporting nad platformou Microsoft Dynamics 365 poskytol manažérsky prehľad o obchodných aktivitách predajcov či pobočiek a o úspešnosti predaja produktov. Na základe štúdií si Sberbank zvolila platformu Microsoft Dynamics 365, a teda riešenie v cloude a v najaktuálnejšej dostupnej verzii.

Dôležité fakty

Microsoft Dynamics 365
Prehľadné riadenie aktivít
Jednoduchá integrácia na systémy tretích strán
Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.