Sberbank CZ, sídliaca v Prahe, je plne rozvinutou, samofinancovanou bankou so silným zameraním na retailové, malé, stredné a veľké firemné klientov. V Českej republike prevádzkuje 25 pobočiek a má viac ako 750 zamestnancov, ktorí obsluhujú 120 000 klientov.
Je súčasťou Sberbank Europe, bankovej skupiny, ktorá je 100 % vlastnená najväčšou ruskou bankou Sberbank Russia.
Pre Sberbank CZ, a.s. sme v spolupráci s Unicorn Systems a.s. realizovali rozsiahlu analýzu a Proof of Concept (PoC) k nasadeniu CRM riešenia. Na ich základe sa vie banka rozhodnúť o ďalšom inovatívnom kroku smerom k digitálnej transformácii a vhodnosti implementácie Microsoft Dynamics 365 v bankovom prostredí.
Hlavnou požiadavkou banky bola implementácia riešenia, ktoré:
Rovnako dôležité požiadavky banky na CRM systém zahŕňali užívateľskú prívetivosť a integráciu na systémy tretích strán, čo eliminuje potrebu vyhľadávania informácií v rôznych systémoch banky i mimo banky. Nie je nutné pripomínať, že agregovanie všetkých informácií do jedného systému niekoľkonásobne zvýši rýchlosť obsluhy klientov banky.
Realizovaný PoC preukázal prínosy implementácie. Banka získa užívateľsky prívetivé CRM riešenie a ďalšie výhody:
Natívny reporting nad platformou Microsoft Dynamics 365 poskytol manažérsky prehľad o obchodných aktivitách predajcov či pobočiek a o úspešnosti predaja produktov. Na základe štúdií si Sberbank zvolila platformu Microsoft Dynamics 365, a teda riešenie v cloude a v najaktuálnejšej dostupnej verzii.