Spoločnosť Sygic je slovenským výrobcom navigačných systémov pre širokú škálu mobilných zariadení. Spoločnosť bola založená v roku 2004 a dnes ponúka svoje GPS softvéry po celom svete vo viac ako 30 jazykoch. Produkty spoločnosti Sygic v súčasnosti využívajú milióny zákazníkov v 80 krajinách sveta. Spoločnosť Sygic sa umiestnila v rokoch 2007, 2008, 2010 a 2011 na popredných priečkach rebríčka „Deloitte Technology Fast 50“, ktorý hodnotí najrýchlejšie sa rozvíjajúce technologické spoločnosti v strednej a východnej Európe. Naším klientom je od roku 2011.
Pre spoločnosť Sygic sme implementovali riešenie Microsoft Dynamics CRM. Cieľom implementácie bolo zefektívniť a skonsolidovať obchodný proces, integrovať ho s frontendovým zákazníckym portálom a účtovným systémom.
Na základe predošlých skúseností sa spoločnosť Sygic rozhodla doplniť pôvodne implementované riešenie Microsoft Dynamics CRM 2011 o časť pre koncových zákazníkov. Vzhľadom na to, že od prvotnej implementácie riešenia Microsoft predstavil viaceré aktualizácie, vykonali sme update celého systému. Toto riešenie umožňuje používateľom prístup cez webový prehliadač alebo prostredníctvom zásuvného modulu v programe Microsoft Outlook. Spoločnosť Sygic tiež využíva ERP systém Pohoda, do ktorého sme CRM integrovali.
Benefity implementácie Microsoft Dynamics CRM: