Microsoft Dynamics 365 predstavuje jednotnú platformu vzájomne prepojených aplikácií, ktoré pokrývajú komplexné biznis procesy a potreby. Zlúčenie všetkých biznis aplikácií umožňuje spoločnostiam riadenie kľúčových oblastí komplexne z centrálneho systému.
Automatizácia a personalizácia interakcií so zákazníkmi
Automatické generovanie obsahu v komunikácii so zákazníkom
Predikcie pravdepodobnosti uzavretia obchodu a predaja služieb
Automatizacia rutinných úloh a aktualizácia údajov
360-stupňový pohľad na klienta
Zmluvy a schvaľovacie procesy
Manažment obchodných aktivít
Reporting na sledovanie stanovených cieľov
Riadenie marketingových kampaní a ich automatizácia
Webové formuláre a landing pages
Tvorba dynamického obsahu e-mailov
Nástroje na získavanie spätnej väzby a jej vyhodnocovanie
Riadenie podnetov a žiadostí s procesným spracovaním
Produktová dokumentácia
Automatické sledovanie inbound a outbound komunikácie so zákazníkom
Unifikované používateľské prostredie pre agentov
Online aj offline dostupnosť riešenia kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia.
Optimalizácia nákladov, škálovateľnosť riešenia a vysoká rýchlosť nasadenia.
CRM riešenie pomáha prepojiť prácu rôznych oddelení, čím sa zlepšuje zákaznícka skúsenosť.
Pre efektívnu prácu so zákazníkom a budovanie dobrého vzťahu s ním je dôležité zaznamenávať všetky fázy predajného procesu. Pomocou modulu Sales Force Automation (SFA) riadite všetky predajné aktivity jednoducho a s úplným prehľadom. Sledujte, zaznamenávajte a vyhodnocujte všetky aktivity, ktoré ste pri tom-ktorom zákazníkovi uskutočnili.
Riešenie postavené na platforme Microsoft Dynamics 365 vám umožňuje poskytovať služby typu end-to-end, self-service či asistované a lokálne služby naprieč všetkými kanálmi. Prepojte riešenie s najmodernejšími technológiami, akými sú machine learning, hlasová biometria, IoT, chatbot/mailbot či CoBrowsing a ľahko docielite to, že zákazníci budú interakciu s vašou spoločnosťou milovať.
Pri podnikaní nie je nič dôležitejšie ako spokojný zákazník. Retenčná aplikácia je nástroj, ktorý zjednodušuje starostlivosť o zákazníka a cielené uspokojovanie jeho potrieb bez zbytočného obťažovania. Zjednodušuje proces získavanie nových či lojálnych zákazníkov.
Loan Processing System (LPS) je informačný systém, ktorý riadi, automatizuje a výrazne zefektívňuje priebeh celého procesu predaja úverových produktov. LPS šetrí finančné prostriedky a personálne zdroje banky, posilňuje povesť finančnej inštitúcie na trhu a zvyšuje lojalitu zákazníkov.
Zákazníkom priam odporúčame, aby mali nové riešenie nasadené čo najskôr. Reálne využívanie systému je totiž najlepším spôsobom overenia správnosti jeho nastavenia a zozbierania skorej spätnej väzby, vďaka ktorej možno vykonať úpravy vo fáze, kým je to ešte jednoduché.
V prípade náročnejších požiadaviek odporúčame rozdeliť dodanie riešenia na menšie časti, ktoré bude mať zákazník k dispozícii priebežne. Tie zložitejšie časti sa pritom budú realizovať neskôr. V praxi je možné prvú verziu použiteľnej aplikácie dodať a nasadiť približne za 3 až 4 týždne.
Pokiaľ vám CRM funkcionalita, ktorú poskytuje váš existujúci systém, vyhovuje, odporúčame vám ju využívať naďalej a nad novým CRM riešením sa zamýšľať v prípade, keď sami zistíte, že tieto funkcionality už nebudú dostatočné.
V praxi to znamená:
Naše riešenie nie je tradičné „krabicové“, ktoré si nainštalujete a využívate ho, ako je. CRM aplikácia postavená na Microsoft Dynamics 365 sa však do značnej miery dokáže prispôsobiť vašim požiadavkám. Je to podobné, ako keď si zariaďujete dom alebo byt. Cenu riešenia preto nie je možné stanoviť paušálne, odvíja sa od množstva a zložitosti vašich požiadaviek. Vo všeobecnosti možno povedať, že požiadavky na prepájanie aplikácie s inými systémami alebo automatizácie majú najväčší dosah na cenu.