Takéto zloženie služieb zabezpečuje príjemné a intuitívne používateľské prostredie, vysokú úroveň zabezpečenia dát a taktiež dostupnosť riešenia v rámci celého sveta prostredníctvom webového prehliadača.
Rôzne používateľské role (Zamestnanec, Schvaľovateľ, HR). Každá rola má prístup len k nevyhnutným údajom, ktoré potrebuje v rámci svojich kompetencií.
Umožňuje zamestnancom zaznamenávať dennú dochádzky vrátane pracovných hodín, nadčasov, neprítomností a práce z domu. Systém automaticky generuje predvolené hodnoty dochádzky na základe typu pracovnej zmluvy zamestnanca. Používatelia teda zadávajú do systému len zmeny a neprítomnosti, čo efektívne znižuje čas strávený s vypĺňaním dochádzky.
Nástroje pre HR na monitorovanie dochádzky, správu období a export dát pre spracovanie miezd.
Prístup na základe rolí zabezpečuje, že zamestnanci môžu vidieť alebo upravovať iba svoje vlastné dochádzkové záznamy, zatiaľ čo manažéri a HR majú vhodný dohľad a možnosti úprav
Zobrazuje podrobnosti o dochádzke zamestnanca, dostupné a využité dovolenky aj s prehľadnými informáciami o čerpaní v priebehu roka, neprítomnosti a možnosť vyplniť formulár dochádzky pre aktuálne obdobie. Zamestnanec má zároveň možnosť zobraziť svoju dochádzku z minulých období, ktorú je následne možné exportovať do PDF.
Automatizovaný schvaľovací proces s notifikáciami pre nadriadených, zabezpečuje presnú a včasnú validáciu dochádzkových záznamov. Schvaľovací proces je dvojúrovňový.
Správa zamestnancov prebieha v HR systéme pričom integrácia zabezpečuje aktuálnosť a synchronizáciu dát do dochádzkovej aplikácie. Po schválení dochádzky sú zase súhrnné informácie exportované do mzdového systému, vďaka čomu je eliminovaný manuálny presun údajov a chybovosť.