Efektívne riadenie obchodnej siete zastáva pre Orange veľmi dôležitú úlohu. Priestor na zlepšenie už tak skvelých obchodných výsledkov priniesla implementácia retenčnej aplikácie, ktorá bola súčasťou komplexného riešenia pre riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) postavenej na platforme Microsoft Dynamics CRM a kde bol využitý jej servisný modul. Retenčná aplikácia priniesla tieto benefity:
Do konca roku 2014 využívala spoločnosť Orange na svoje obchodné aktivity pôvodný CRM systém, ktorý už naďalej nedokázal spĺňať všetky spoločnosťou požadované kritériá a postupne zastarával. Orange sa rozhodol túto situáciu vyriešiť a nahradiť neefektívne fungujúci systém za modernú platformu na správu B2B zákazníkov.
Technológie sa menia veľmi rýchlo nevynímajúc aj nami dodané CRM aplikácie – CLM (Contact and Lead Management) a retenčná aplikácia, ktoré si po rokoch prevádzky vyžadovali upgrade.
Orange vybudoval rozsiahlu predajnú sieť, ktorá pozostáva z približne 3 600 predajcov a členov podporných útvarov. Spoločnosť dlhodobo dosahuje vynikajúce obchodné výsledky aj vďaka vhodnému riadeniu obchodnej siete.
Spoločnosť Orange je lídrom na telekomunikačnom trhu s viac ako 2,7 milióna aktívnych zákazníkov a približne s 208 000 zákazníkmi pevného internetu a digitálnej televízie. Výlučným majiteľom akcií spoločnosti je skupina France Telecom prostredníctvom Atlas Services Belgicko. Orange je naším významným zákazníkom od roku 2001.