Firemný Chat GPT

Dajte Chat GPT priležitosť vo svojej spoločnosti a využite jeho výhody pre zlepšenie vašej komunikácie, efektivity a spokojnosti zákazníkov.

Zoznámte sa s Milladou

Millada je umelá inteligencia, tzv. Chat GPT s ktorým máte prístup k širokému spektru vedomostí, pretože v ňom môže byť integrovaných veľké množstvo dátových zdrojov s rozsiahlymi informáciami.
Toto revolučné využitie AI (Artificial Intelligence) vo veľmi krátkom čase zmení chod celej vašej firmy bez toho, aby zamestnanci museli absolvovať školenia či mali dátovú gramotnosť.

Pri práci s dátami tak nepotrebujete vedieť žiaden programovací jazyk. Všetky reporty či odpovede na otázky získate ako keď sa rozprávate s kolegom.

Bez ohľadu na čas alebo miesto, Millada je vždy k dispozícii. Môžete sa spoľahnúť na neustálu dostupnosť, čo znamená, že môžete získať potrebné informácie alebo pomoc okamžite z akéhokoľvek zariadenia a nemusíte čakať na kolegu, kým si na vás nájde čas.

Millada môže v každej spoločnosti pôsobiť v uplne inej roli. Je prispôsobiteľná presne podľa vašich potrieb. Kým v jednej spoločnosti bude pracovať na rozvoji predaja a identifikovať nové príležitosti pre rast obchodu, v inej bude poskytovať informácie pre zákaznícku podporu a zamestnancov prvej línie.

Výhody, ktoré firemný Chat GPT prináša

Implementácia AI (Artificial Intelligence) nebola nikdy jednoduchšia. Spoločnostiam otvára možnosť mať pre každého zamestnanca virtuálneho pomocníka, ktorý mu je kedykoľvek k dispozícii a vie nielen odpovedať na konkrétne otázky týkajúce sa firemných dát, ale aj upriamiť jeho pozornosť na dôležité fakty a udalosti vo firme.

  / 

Aplikácie riešenia

Zákaznícky Chatbot

Chatbot Millada, integrovaný s databázou Microsoft SQL Server 2016 a MS SharePoint, umožňuje zákazníkom rýchlo a jednoducho získať informácie o produktoch a objednávkach. Tento nástroj zvyšuje komfort zákazníkov a znižuje zaťaženie zákazníckej podpory.

Kategorizácia emailov

Millada využíva model ChatGPT 3.5 na automatickú analýzu a triedenie emailovej komunikácie, čo znižuje manuálnu prácu zamestnancov a zvyšuje presnosť a rýchlosť spracovania emailov.

Vedomostná databáza 

Riešenie obsahuje preddefinované sady dokumentov a dát, ktoré sú prístupné prostredníctvom Millady. Týmto spôsobom môžu zamestnanci rýchlo prehľadávať objemné množstvo dokumentov a nájsť relevantné informácie pre svoju prácu. Millada umožňuje na rozdiel od klasických vyhľadávačov kontextové prehľadávanie súborov Vďaka tomu, že porozumie textu, efektívne sumarizuje výstup do zrozumiteľnej odpovede.

Alternatívna Infolinka

Webový chatbot slúži ako alternatíva k tradičnej telefónnej infolinke, čím zefektívňuje komunikáciu so zákazníkmi a šetrí čas.

Záznam z webináru

Našim zákazníkom sme v Prahe predstavilil riešenie Millada a možnosti jeho využitia na rôznych oddeleniach spoločnosti.

Inšpirujte sa i vy príkladmi z praxe.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.