Takmer celý minulý rok sa vo svete niesol v znamení boja proti pandémii koronavírusu, k čomu sa aj naša firma postavila zodpovedne. Hoci sme pár mesiacov pracovali vzdialene z našich domovov a stretnutia sme presunuli do online prostredia, stále sme sa snažili byť zákazníkom nablízku. Prečítajte si, ako sme uchopili minulý rok.

Na konci roka zvykneme bilancovať – firmy hospodárske výsledky, študenti doterajšie úspechy v škole a dospelí možno to, či sa im podarilo dodržať predsavzatia. Tento rok je v mnohom iný – pandémia vtrhla do hodnotového rebríčka ľudí a prinútila ich prehodnotiť priority. Udalosti ukázali, že medzi najdôležitejšie hodnoty patrí práve ľudskosť.

Aplikácia, ktorú sme dodali jednému z najväčších internetových predajcov v Európe, zjednotila a zjednodušila riadenie interných procesov v jednotlivých spoločnostiach skupiny tohto predajcu. Zavedenie centrálnej aplikácie prinieslo detailnejší prehľad o realizovaných objednávkach a o čerpaní rozpočtov oddelení. Manažment zároveň získal moderný nástroj, vďaka ktorému dokáže plánovať ďalšie biznis aktivity.

Heineken Slovensko vidí pridanú hodnotu v modernizácii informačných systémov, ktoré prechádzajú digitalizáciou. V roku 2016 sme v spoločnosti implementovali Microsoft Dynamics 365, ktorý postupne rozširujeme o nové funkcionality. Vďaka tomuto rozvoju začali na tvorbu reportov využívať aj analytický nástroj Microsoft Power BI.

Na jar tohto roku sme vám priniesli súhrn noviniek, ktoré súviseli s prvou veľkou tohtoročnou aktualizáciou produktov Dynamics 365 a Power Platform. V tomto článku sa zameriame na jesennú aktualizáciu, ktorá tak isto prináša mnohé vylepšenia.

V súčasnej veľmi náročnej situácii, keď celá krajina bojuje s druhou vlnou koronavírusu, občania Slovenskej republiky viac ako inokedy ocenia bezprostrednú finančnú pomoc štátu v rámci jeho podporných schém. Manažment schém finančnej pomoci nie je úplne triviálny mechanizmus a vyžaduje podporu informačného systému.

CRM riešenie dokáže zefektívniť riadenie nielen obchodných a marketingových aktivít, ale aj činností v iných oblastiach. Tento komplexný nástroj spoločnosti Microsoft pomáha manažovať napríklad aj servisných technikov v teréne či agendu ľudských zdrojov.
Najnovšie články
- Čo všetko sa nám podarilo v roku 2020?
- Krajšie Vianoce pre deti a seniorov
- Online aplikácia zdigitalizovala riadenie interných procesov jedného z najväčších internetových predajcov v Európe
- Predaj v Heineken Slovensko pod drobnohľadom vďaka Power BI
- Aké vylepšenia prináša aktualizácia Dynamics 365 a Power Platform?