Nástroj Knowledge Management sme v spolupráci s našou materskou firmou Soitron rozšírili o nové funkcionality, ktoré zamestnancom banky priniesli ďalšie zefektívnenie ich agendy.
Nakoľko nástroj zastrešuje riadenie celého životného cyklu tzv. článkov (pozn.: názov pre akékoľvek materiály potrebné na interné účely – pojmy, smernice, postupy, nariadenia, atď.), vedeniu banky záležalo na jeho ďalšom rozvoji a praktickom využití skrz rôzne oddelenia.
Rozšírenie funkcionalít sa dotklo týchto súčastí riešenia:
Archivačná zóna slúži na archiváciu článkov, ktorých platnosť skončila.
Rozvoj Archivačnej zóny priniesol:
Prepojenie medzi Archívom článkov a Active Directory (AD)
Sledovanie zmien v článkoch
Identifikácia neaktívnych používateľov
Migrácia dát z Equa bank
Banke Raiffeisenbank sme dodali Knowledge Manažment systém s názvom Rbook. Riešenie predstavuje modernú znalostnú bázu, ktorá zamestnancom Raiffeisenbank poskytuje vždy aktuálne a jednotné informácie prostredníctvom tzv. „článkov“ (informácie o jednotlivých bankových produktoch, interných procesoch, postupoch, manuáloch a normách).
Hlavnou ambíciou Raiffeisenbank bolo zastrešiť celý proces vytvárania, pripomienkovania, schvaľovania, publikovania a archivovania tzv. „článkov“ (informácií o jednotlivých bankových produktoch, interných procesoch, postupoch, manuáloch a normách) a prehľadným spôsobom ich zdieľať medzi zamestnancami banky. Pre tento účel používala doposiaľ Raiffeisenbank riešenie na technológii Lotus Notes. To však jednak technologicky zastarávalo a jednak narážalo na viaceré používateľské úskalia. Banka sa preto rozhodla starý systém vyradiť a nahradiť ho moderným Knowledge Management riešením na technológií Microsoft SharePoint.
Dodané riešenie zákazníkovi prinieslo:
Raiffeisenbank je univerzálnou bankou pôsobiacou na českom trhu už od roku 1993. Podľa celkových aktív je piatou najväčšou bankou v Českej republike. Do portfólia produktov banky patrí vedenie osobných a firemných účtov, úverových, investičných či sporiacich produktov, ako aj poradenstvo pre firemnú či korporátnu klientelu.