Raiffeisenbank, a. s.

Riešenie predstavuje modernú znalostnú bázu, ktorá zamestnancom Raiffeisenbank poskytuje vždy aktuálne a jednotné informácie o produktoch a postupoch

Aplikované riešenia
Portálové riešenia
„Řešení určené k managementu znalostí poskytuje našim zaměstnancům vždy aktuální a jednotné údaje o produktech a postupech. Je důležitým zdrojem informací, kteří využívají na denní bázi. Díky jeho rozvoji jsme získali další funkčnosti, které přinesly větší přehled a pomáhají nám pracovat efektivněji.“
Jan Čížek
Sales Support Specialist, Raiffeisenbank, a. s.

S čím sme zákazníkovi pomohli?

Nástroj Knowledge Management sme v spolupráci s našou materskou firmou Soitron rozšírili o nové funkcionality, ktoré zamestnancom banky priniesli ďalšie zefektívnenie ich agendy.

Nakoľko nástroj zastrešuje riadenie celého životného cyklu tzv. článkov (pozn.: názov pre akékoľvek materiály potrebné na interné účely – pojmy, smernice, postupy, nariadenia, atď.), vedeniu banky záležalo na jeho ďalšom rozvoji a praktickom využití skrz rôzne oddelenia.

Rozšírenie funkcionalít sa dotklo týchto súčastí riešenia:

Archivačná zóna slúži na archiváciu článkov, ktorých platnosť skončila.

Rozvoj Archivačnej zóny priniesol:

  • vytvorenie prehľadných archívov pre jednotlivé roky;
  • notifikácie – oznamujúce potrebu prípravy archívu – pri určitom počte článkov príde upozornenie oznamujúce nutnosť archivovať dané články;
  • komplexne vyhľadávanie nad všetkými zónami a archívmi.

Prepojenie medzi Archívom článkov a Active Directory (AD)

  • možnosť obmedzovať články na čítanie pre vybraných zamestnancov a hlavné organizačné útvary z AD;
  • možnosť cielene informovať o novinkách vybrané organizačné útvary;
  • preukázateľne zoznamovať zamestnancov s metodikami v Archíve článkov;
  • pripraviť prostredie na ďalší rozvoj.

Sledovanie zmien v článkoch

  • možnosť sledovať zmeny nad článkami, napr. kto vykonal zmenu, prípadne kto zmenil nastavenie práv.

Identifikácia neaktívnych používateľov

  • správcovia článkov majú možnosť jednoducho identifikovať, kto už nie je vlastníkom, pripomienkovateľom alebo schvaľovateľom jednotlivých článkov;
  • takisto dokážu ľahko zmeniť vlastníkov článkov ako aj vlastníkov taskov (úloh), ktoré je potrebné ukončiť.

Migrácia dát z Equa bank

  • spoločnosť Equa bank sa začiatkom tohto roku spojila Raiffeisenbank;
  • v rámci tejto fúzie sme zabezpečili migráciu dát  (napr. prehľad odpisových operácií, účtovné dokumenty, rôzne žiadosti, reklamácie, sťažnosti, interné audity, platby, bezpečnostné informácie a pod.) z Equa bank a ich umiestnenie v archív zóne RBook, čím sa zabezpečil prístup k dokumentom Equa bank v adresárovej štruktúre RB.

Banke Raiffeisenbank sme dodali Knowledge Manažment systém s názvom Rbook. Riešenie predstavuje modernú znalostnú bázu, ktorá zamestnancom Raiffeisenbank poskytuje vždy aktuálne a jednotné informácie prostredníctvom tzv. „článkov“ (informácie o jednotlivých bankových produktoch, interných procesoch, postupoch, manuáloch a normách).

Hlavnou ambíciou Raiffeisenbank bolo zastrešiť celý proces vytvárania, pripomienkovania, schvaľovania, publikovania a archivovania tzv. „článkov“ (informácií o jednotlivých bankových produktoch, interných procesoch, postupoch, manuáloch a normách) a prehľadným spôsobom ich zdieľať medzi zamestnancami banky. Pre tento účel používala doposiaľ Raiffeisenbank riešenie na technológii Lotus Notes. To však jednak technologicky zastarávalo a jednak narážalo na viaceré používateľské úskalia. Banka sa preto rozhodla starý systém vyradiť a nahradiť ho moderným Knowledge Management riešením na technológií Microsoft SharePoint.

Dodané riešenie zákazníkovi prinieslo:

  • zefektívnenie práce s internými informáciami vďaka jednoduchej tvorbe, schvaľovaniu a publikovaniu článkov, možnosti intuitívneho vyhľadávania informácií či rýchleho exportu článkov do PDF;
  • sprístupnenie dôležitých a aktuálnych informácií o produktoch, smerniciach, normách, postupoch a procesoch zamestnancom banky v prehľadnej forme, ktoré zabezpečia jednotné dodržiavanie internej politiky;
  • zjednotenie komunikácie smerom ku klientovi – vďaka informáciám o bankových produktoch, aktuálnych kampaniach či zmenách vedia pracovníci na pobočkách či v call centrách poskytovať svojim klientom vždy aktuálne a správne informácie;
  • zobrazenie najdôležitejších informácií jednotlivým oddeleniam pomocou prehľadných dashboardov;
  • zabezpečenie vizuálne moderného vzhľadu a používateľsky prívetivého prostredia systému vďaka redizajnu riešenia;
  • dodanie moderného a flexibilného riešenia na technológii Microsoft SharePoint s potenciálom ďalšieho rozvoja.

Dôležité fakty

Moderný dizajn a používateľsky prívetivé prostredie
Flexibilné riešenie na platforme Microsoft SharePoint
Komplexné využitie produktov Microsoft 365

Prípadové štúdie na stiahnutie

Informácie o zákazníkovi

Raiffeisenbank je univerzálnou bankou pôsobiacou na českom trhu už od roku 1993. Podľa celkových aktív je piatou najväčšou bankou v Českej republike. Do portfólia produktov banky patrí vedenie osobných a firemných účtov, úverových, investičných či sporiacich produktov, ako aj poradenstvo pre firemnú či korporátnu klientelu.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.