Takéto zloženie služieb zabezpečuje príjemné a intuitívne používateľské prostredie, vysokú úroveň zabezpečenia dát a taktiež dostupnosť riešenia v rámci celého sveta prostredníctvom webového prehliadača.
Zamestnanci IT môžu vyhľadať zariadenie podľa názvu, sériového čísla (zadaného aj cez QR kód) alebo podľa používateľa. Používatelia vidia detailné informácie o zariadení z viacerých systémov.
Používateľ môže na zariadení spustiť vybranú operáciu (synchronizáciu, reštart, nastavenie primárneho používateľa, získanie jednorazového hesla napr. do Zscaler a pod.)
Administrátor si môže vytvárať vlastné PowerShell skripty (napr. na inštaláciu záplat Windows), ktoré sa dajú pomocou MS Intune (cez Power Automate) spustiť na danom zariadení. Ak tieto PowerShell skripty administrátor pridá do konfiguračného zoznamu v SharePoint, aplikácia ich používateľom umožní na danom zariadení spustiť. Takto vie administrátor sám rozširovať funkcionalitu aplikácie podľa potreby.
Používateľ si môže vyhľadané zariadenie uložiť ako obľúbené a v prípade, že často pracuje so zariadením opakovane, nemusí opakovane zadávať jeho názov alebo sériové číslo.
Operácia na zariadení je zapísaná do systému, takže je možné vidieť kto, kedy a na akom zariadení čo spustil, ako to dopadlo a aké operácie sa najčastejšie používajú.
Administrátor môže upravovať nastavenia aplikácie, zaradenie zariadení do profilov, pridávať a blokovať remediačné skripty a iné.