Millennium vás pozýva na webinár o tom, ako si zjednodušiť vďaka Integrovanému manažmentu dokumentov (IMD) prácu s dokumentmi. Tento užívateľsky atraktívny nástroj vám umožní mať pod kontrolou celý životný cyklus dokumentov.
Ukážeme vám ako pomocou robustnej platformy Micrsoft Office 365 môžete získať náskok pred konkurenciou a držať krok s technologickými trendmi.
Pripravili sme pre vás ukážku nášho nástroja vyvinutého pre stredné i väčšie spoločnosti. Predstavíme vám firemné procesy, ktoré sú bežné pri práci s vytváraním, úpravou či schvaľovaním dokumentov. Poradíme vám, ako efektívne spolupracovať s kolegami pri vytváraní smernice, ale aj ako kontrolovať, či boli prečítané a odsúhlasené tým správnym zamestnancom.
Nástroj IMD podporuje bezpečnosť – poskytuje lepšiu kontrolu nad citlivými dokumentmi. Prístup k nim je možné kontrolovať na základe používateľských oprávnení. Výhodou je aj podrobný prehľad o tom, kto dokument editoval a ako putoval medzi zamestnancami. Riešenie je možné integrovať s ďalšími informačnými systémami.
13:00 – 13:10 Úvod do Integrovaného manažmentu dokumentov.
13:10 – 13:25 Vytváranie obsahu dokumentov a spolupráca s kolegami.
13:25 – 13:45 Ako schvalovať a publikovať smernice v organizácii.
13:45 – 14:00 Prevzatie, oboznámenie sa so smernicou a potvrdenie.
14:00 – 14:15 Záver a priestor na otázky.
Nástroj IMD je vhodný pre všetky typy spoločností. Svoje využitie nájde v stredných firmách aj v korporáciách. Dokáže zefektívniť fungovanie oddelení naprieč celou organizáciou, napr. HR, právne oddelenie, oddelenie auditu, oddelenie kvality, oddelenie BOZP a PO, sekretariát a iné.