Aplikácia, ktorú sme v spolupráci s našou materskou spoločnosťou Soitron dodali Internet Mall, zjednotila a zjednodušila riadenie niektorých interných procesov. Zavedenie centrálneho systému prinieslo detailnejší prehľad o realizovaných objednávkach a faktúrach. Manažment zároveň získal moderný nástroj, vďaka ktorému dokáže riadiť náklady.
Pred začiatkom našej spolupráce v Internet Mall neexistoval centrálny systém na riadenie indirect objednávok a faktúr. Celý schvaľovací proces indirect objednávok prebiehal najmä prostredníctvom e-mailov, telefonátov a v papierovej podobe.
Neproduktívna výmena dôležitých informácií nebola žiaduca z hľadiska časovej a administratívnej záťaže zamestnancov. Pre manažment bolo postupom času náročné udržať si prehľad nad pribúdajúcimi objednávkami a faktúrami. Vedenie sa preto rozhodlo zefektívniť riadenie objednávok a faktúr, a tým zaistiť zamestnancom väčší komfort pri ich spravovaní.
„Online aplikace odbourala nadbytečnou administrativní zátěž spojenou s tvorbou objednávek. Přinesla transparentnost, zautomatizovala a zefektivnila proces nákupu i zpracování faktur. Digitalizaci tohoto interního procesu vnímáme jako velký posun vpřed, ve kterém chceme pokračovat.“
– Jiří Babický, Head of Procurement
V úvodnej fáze projektu sme u zákazníka vykonali Proof of Concept (PoC). Zmapovali sme aktuálnu situáciu, v spolupráci so zákazníkom sme vybrali nákladovo najefektívnejšiu technológiu a nastavili detailnejší plán projektu. Zákazník už historicky využíval Microsoft Office 365, vďaka čomu bolo možné nové riešenie postaviť na platforme Microsoft Power Apps. Ako konektor na Power Apps sa v tomto prípade využila platforma Microsoft SharePoint.
Riešenie zefektívnilo riadenie indirect objednávok a faktúr. Online aplikácia podporila digitálnu transformáciu spoločnosti. Odbúrala nadbytočnú administratívnu záťaž spojenú s tvorbou interných objednávok. Proces schvaľovania žiadaniek sa výrazne skrátil, čo má vplyv na rýchlejšie vybavenie objednávok jednotlivých oddelení.
Aplikácia je primárne určená pre indirect objednávky a využíva ju prevažne oddelenie nákup, právne oddelenie, finančné oddelenie a členovia predstavenstva. Zavedenie aplikácie prinieslo detailnejší prehľad o realizovaných objednávkach na tovar a služby.
Vďaka agilnému prístupu riadenia projektu mal zákazník k dispozícii priebežný pohľad na stav projektu a na výsledky jednotlivých šprintov. Ďalší rozvoj riešenia prinesie kontrolu čerpania rozpočtov, vďaka čomu manažment získa podrobný prehľad o čerpaní rozpočtov jednotlivých oddelení.
Podrobnejšie informácie o celom projekte sa dočítate v našej prípadovej štúdii.
Ak hľadáte riešenie, ktoré by zefektívnilo vaše obchodné procesy, neváhajte nás kontaktovať. Sme pripravení si spoločne prejsť vaše požiadavky a navrhnúť optimálne riešenie.