V poprednej kanadskej spoločnosti Dental Fix, ktorá svojim klientom poskytuje komplexný servis zdravotníckej techniky v oblasti stomatológie, sme nasadili riešenie Resco Cloud CRM pre efektívnejšie manažovanie každodennej agendy servisného a obchodného oddelenia.
Celoštátna spoločnosť v oblasti opráv stomatologických zariadení Dental Fix zamestnáva špičkových odborníkov, ktorí poskytujú klientom servis na vysokej úrovni. Ich služby využívajú desiatky tisíc stomatológov. Na to, aby mohli servisní technici naďalej ponúkať prvotriedne služby, potrebovali účinný nástroj, ktorý by nahradil doposiaľ používaný a už technologický zastaraný systém.
V úvodnej fáze, kedy spoločnosť Dental Fix hľadala riešenie, ktoré by jej najviac vyhovovalo, si zamestnanci otestovali prácu v skúšobnej verzii Resco Cloud CRM. Nakoľko daný systém spĺňal ich požiadavky, vedenie sa rozhodlo pre úplné prispôsobenie riešenia potrebám spoločnosti, čo skúšobná verzia neumožňovala. To sme docielili následnou customizáciou systému.
„Zavedením Resco Cloud CRM systému sa v našej spoločnosti o 30 % zlepšila efektivita plánovania servisných výjazdov a KPI ukazovatele našich obchodníkov vzrástli o 20 %, čo malo následne pozitívny vplyv na ziskovosť firmy.“ Martin Kazmirsky, COO.
V prvom kvartáli roku 2018 sme v spoločnosti Dental Fix:
Prostredníctvom Resco aplikácie, ktorá je súčasťou riešenia, je možné:
Počas prvého kvartálu tohto roku sme v Resco Cloud CRM nasadili funkcionality pre obchodné oddelenie:
Celý projekt bol riadený „waterfall“ metódou s jasne dohodnutými cieľmi. Riešenie je postavené na technológii Resco Cloud CRM s modulmi Mobile Sales, Field Service a Route Planner. Nástroj je pre svojich používateľov k dispozícii v online aj offline režime prostredníctvom mobilného telefónu, tabletu či počítača.
Zaujalo vás riešenie Resco Cloud CRM a máte aj vy záujem o efektívnejšie manažovanie procesov vo vašej spoločnosti? Neváhajte nás kontaktovať, radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu.