6. mája 2019

Resco Cloud CRM pomáha firme Dental Fix manažovať servisné a obchodné aktivity

V poprednej kanadskej spoločnosti Dental Fix, ktorá svojim klientom poskytuje komplexný servis zdravotníckej techniky v oblasti stomatológie, sme nasadili riešenie Resco Cloud CRM pre efektívnejšie manažovanie každodennej agendy servisného a obchodného oddelenia.

DentalFIX_Resco Cloud CRM

Celoštátna spoločnosť v oblasti opráv stomatologických zariadení Dental Fix zamestnáva špičkových odborníkov, ktorí poskytujú klientom servis na vysokej úrovni. Ich služby využívajú desiatky tisíc stomatológov. Na to, aby mohli servisní technici naďalej ponúkať prvotriedne služby, potrebovali účinný nástroj, ktorý by nahradil doposiaľ používaný a už technologický zastaraný systém.

V úvodnej fáze, kedy spoločnosť Dental Fix hľadala riešenie, ktoré by jej najviac vyhovovalo, si zamestnanci otestovali prácu v skúšobnej verzii Resco Cloud CRM. Nakoľko daný systém spĺňal ich požiadavky, vedenie sa rozhodlo pre úplné prispôsobenie riešenia potrebám spoločnosti, čo skúšobná verzia neumožňovala. To sme docielili následnou customizáciou systému.

„Zavedením Resco Cloud CRM systému sa v našej spoločnosti o 30 % zlepšila efektivita plánovania servisných výjazdov a KPI ukazovatele našich obchodníkov vzrástli o 20 %, čo malo následne pozitívny vplyv na ziskovosť  firmy.“ Martin Kazmirsky, COO.

1. fáza: Prispôsobenie riešenia pre servisné oddelenie

V prvom kvartáli roku 2018 sme v spoločnosti Dental Fix:

  • nasadili a konfigurovali systém Resco Cloud CRM;
  • upravili riešenie primárne pre potreby Field Service;
  • zabezpečili migráciu dát zo starého systému (kontakty, objednávky, katalóg produktov);
  • vyškolili servisných technikov a ďalších používateľov na prácu v systéme.

Resco Cloud CRM_activities

Prostredníctvom Resco aplikácie, ktorá je súčasťou riešenia, je možné:

  • jednoduchým spôsobom plánovať harmonogram servisných výjazdov;
  • mať prehľad nad každodennou agendou servisných technikov;
  • manažovať servisné objednávky – pravidelné aj mimoriadne servisné prehliadky;
  • zaznamenať poznámky a prípadné pripomienky ihneď po ukončení telefonátu s klientom;
  • pripraviť ponuku na objednanie tovaru priamo počas servisného výjazdu;
  • zrealizovať vytvorenie objednávky a faktúry;
  • zaslať dokumenty na e-mail alebo na tlač.

2. fáza: Úprava Resco systému pre novú organizačnú zložku Dental Mart Sales

Počas prvého kvartálu tohto roku sme v Resco Cloud CRM nasadili funkcionality pre obchodné oddelenie:

  • bol nastavený a zavedený nový sales proces;
  • obchodníci môžu priamo v Resco aplikácii sledovať výsledky predaja cez prehľadné dashboardy.

Resco Cloud CRM_dashboard

Celý projekt bol riadený „waterfall“ metódou s jasne dohodnutými cieľmi. Riešenie je postavené na technológii Resco Cloud CRM s modulmi Mobile Sales, Field Service a Route Planner. Nástroj je pre svojich používateľov k dispozícii v online aj offline režime prostredníctvom mobilného telefónu, tabletu či počítača.

Zaujalo vás riešenie Resco Cloud CRM a máte aj vy záujem o efektívnejšie manažovanie procesov vo vašej spoločnosti? Neváhajte nás kontaktovať, radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.