Centrálny register zmlúv prináša slovenskej banke nový spôsob spolupráce pri tvorbe dokumentov. Dodané riešenie je postavené na Microsoft Sharepoint 2013.
Pôvodný spôsob práce s dokumentami znamenal, že zmluvná dokumentácia v banke bola pripravovaná a pripomienkovaná bez podporných nástrojov a dohľadateľnosti zmien. Výmena dokumentov prebiehala prostredníctvom mailovej komunikácie a zdieľaných priečinkov. Finálna dokumentácia sa uchovávala v archíve a pridružené informácie boli evidované v jednoduchom registri. Cieľom projektu bola preto efektívnejšia spolupráca na dokumentoch a ich následné uchovávanie na jednom centrálnom mieste s riadeným prístupom.
Nové riešenie komplexne pokrýva proces tvorby zmluvnej dokumentácie, proces pripomienkovania a schvaľovania, naprieč oddeleniami banky. Nová zmluvná dokumentácia vzniká a je tvorená počas niekoľkých krokov a aktivít. Počas toho je doplňovaná o potrebné údaje tak, aby na konci vznikol finálny dokument, pripravený na podpis a ďalšiu archiváciu.
Centrálny register zmlúv je určený pre oddelenia vnútorných služieb, právne oddelenie a oddelenie nákupu. Prístup ďaľším používateľom je možné zriadiť podľa potreby.
Vývoj Centrálneho registra zmlúv trval 4 mesiace a pracuje s ním viac ako 100 používateľov.