1. marca 2015

VÚB banke sme nasadili Centrálny register zmlúv na platforme Sharepoint 2013

Centrálny register zmlúv prináša slovenskej banke nový spôsob spolupráce pri tvorbe dokumentov. Dodané riešenie je postavené na Microsoft Sharepoint 2013.

Pôvodný spôsob práce s dokumentami znamenal, že zmluvná dokumentácia v banke bola pripravovaná a pripomienkovaná bez podporných nástrojov a dohľadateľnosti zmien. Výmena dokumentov prebiehala prostredníctvom mailovej komunikácie a zdieľaných priečinkov. Finálna dokumentácia sa uchovávala v archíve a pridružené informácie boli evidované v  jednoduchom registri. Cieľom projektu bola preto efektívnejšia spolupráca na dokumentoch a ich následné uchovávanie na jednom centrálnom mieste s riadeným prístupom.

Nové riešenie komplexne pokrýva proces tvorby zmluvnej dokumentácie, proces pripomienkovania a schvaľovania, naprieč oddeleniami banky. Nová zmluvná dokumentácia vzniká a je tvorená počas niekoľkých krokov a aktivít. Počas toho je doplňovaná o potrebné údaje tak, aby na konci vznikol finálny dokument, pripravený na podpis a ďalšiu archiváciu.

Centrálny register zmlúv je určený pre oddelenia vnútorných služieb, právne oddelenie a oddelenie nákupu. Prístup ďaľším používateľom je možné zriadiť podľa potreby.

Vývoj Centrálneho registra zmlúv trval 4 mesiace a pracuje s ním viac ako 100 používateľov.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.