Tento mesiac sme sa s naším klientom, spoločnosťou Heineken Slovensko, zúčastnili na CRM konferenci v Prahe. Vôbec nevadí, ak ste sa jej nemohli zúčastniť - v článku Vám prinášame videozáznam z konferencie, ako aj prípadovú štúdiu o vôbec prvom využití Microsoft Dynamics 365 v FMCG* segmente na Slovensku.
Radovan Cuper (Telesales Manager) a Matej Mihálik (Business Solutions Manager) porozprávali tento mesiac na CRM konferencii o celom priebehu projektu – od 4-mesačného výberového konania, cez implementáciu CRM riešenia Microsoft Dynamics 365, až po všetky biznis výhody a funkcionality, ktoré v súčastnosti Heineken dennodenne využíva na obsluhu svojich zákazníkov.
Ako Heineken predáva pivo z cloudu a aké inovatívne funkcionality využíva, si môžete prečítať aj v prípadovej štúdii:
*FMCG – segment rýchloobrátkového spotrebného tovaru