Na jar tohto roku sme vám priniesli súhrn noviniek, ktoré súviseli s prvou veľkou tohtoročnou aktualizáciou produktov Dynamics 365 a Power Platform. V tomto článku sa zameriame na jesennú aktualizáciu, ktorá tak isto prináša mnohé vylepšenia.
Spoločnosť Microsoft neustále pracuje na inováciách, ktoré pravidelne prináša svojim zákazníkom. Prečítajte si, akými vylepšeniami prešli jednotlivé aplikácie.
Novinky v Microsoft Dynamics 365
Spomedzi vybraných noviniek v jednotlivých aplikáciách uvádzame:
MD365 Sales
Nový zážitok z mobilného využitia Dynamics 365 Sales
- jednoduché plnenie bežných úloh „za chodu“;
- nenáročné vyhľadávanie informácií o zákazníkoch vďaka vylepšeným zoznamom, formulárom a vyhľadávaniu;
- jednoduché použitie vďaka samostatnej aplikácii.
Vylepšenie používateľnosti
- zvýšenie produktívnosti vďaka novým funkciám pre lepší zážitok z e-mailovej komunikácie;
- jednoduchšia práca na dokumentoch s rozšírenými možnosťami PDF;
- efektívnejšie riadenie dát vďaka zjednodušenému vyhľadávaniu duplikátov a možností zlúčenia dokumentov.
MD365 Marketing
Rozšírené možnosti
- rýchlejšie vytváranie pútavých e-mailov šitých na mieru;
- tvorba a riadenie obsahovo bohatých príspevkov na sociálny sieťach a sledovanie ich dosahu;
- možnosť priamo editovať e-maily a formuláre;
- vďaka priamej integrácii s Microsoft Teams možnosť organizovať webináre a online stretnutia;
- jednoduchšie zhromažďovanie údajov z vyplnených formulárov vďaka rozšíreným možnostiam entít.
D365 Customer Service
Vylepšenia skrz celé riešenie
- analytika v minulosti vyhľadávaných informácií;
- vyhľadávanie informácií v externých zdrojoch;
- IoT upozornenia a servisná história;
- sledovanie aktivít s cieľom automatického vytvárania záznamov;
- Customer Service Workspace – nová aplikácia umožňuje agentom zákazníckych služieb vykonávať viac úloh naraz na niekoľkých zákazníckych prípadoch a plynulo medzi nimi prepínať bez straty predchádzajúcej práce;
- moderné šablóny e-mailov;
- intuitívne prikladanie príloh k e-mailom;
- nové formuláre a dashboardy pre Zákaznícky servis;
- vylepšenie procesu pozastavenia a obnovenia SLA.
D365 Field Service
Efektívnejšie plánovanie
- odhad predpokladaného trvania jednotlivých druhov prác;
- vylepšená schopnosť určenia potrebných zručností, čo je možné využiť pri optimalizácií plánovania ľudských zdrojov;
- predpokladaná dĺžka cesty technika na miesto výkonu práce;
- vylepšený kalendár pracovných hodín podľa zadaných požiadaviek.
Práca v teréne
- aktualizácia mobilnej aplikácie Dynamics 365 Field Service pre zvýšenie efektivity práce technikov v teréne;
- zaznamenávanie trvania prác jednotlivých technikov v mobilnej aplikácii Dynamics 365 Field Service;
- vylepšenie používateľnosti rezervačných formulárov pre technikov v teréne;
- náhľad do kalendára pre potreby zadávania pracovných príkazov;
- modul Connected Field Service pre mobilnú aplikáciu Dynamics 365 Field Service.
Novinky v Power Platform
Power BI
V rámci Power BI sa aktualizovala tvorba reportov pre mobilné zariadenia. Pribudli šablóny stránok, ako napríklad rozloženie programu PowerPoint a tieňový efekt (drop shadows). Zmena nastala aj pri AI možnostiach, kde boli aktualizované Q&A, pridané inteligentné popisy (sneak peak) či personalizované vizuály (náhľad).
Power Apps
Moderné aplikácie
- možnosť pridať vlastnú stránku v návrhári aplikácií v „model-driven apps“;
- v rámci mobilnej aplikácie je možné pracovať s e-mailami;
- vylepšené záhlavie, mapa stránok a prepínanie medzi aplikáciami;
- push notifikácie pre mobilné rozhranie;
- nové vylepšené globálne vyhľadávanie;
- offline režim „model-driven apps;
- prechod na zjednotené rozhranie (Unified Interface);
- vylepšenie UX v rámci podskupín a záložiek formulárov v rámci mobilnej aplikácie Power Apps.
Ak vás zaujala niektorá z noviniek, o ktorej ste nevedeli, poradíme vám, ako ju implementovať vo vašej spoločnosti. V prípade, že prechádzate digitálnou transformáciou a ešte len premýšľate o implementácii CRM systému, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu, predstavíme demo a pomôžeme s nasadením CRM systému.