Ideálnou voľbou sa stal Microsoft Dynamics CRM 2011, pomocou ktorého bolo možné dosiahnuť stanovené ciele sporiteľne.
Jednou z dôležitých úloh celého projektu bola integrácia systému CRM so zaužívanými systémami sporiteľne v rámci celkového programu CBS (Core banking system). V dennej dávkovej integrácii sa tak spracováva denne cez 150 miliónov záznamov.
Systémovou integráciou a nasadením systému Microsoft Dynamics CRM 2011 sa nám tak podarilo dosiahnuť stanovené ciele a priniesť pre stavebnú sporiteľňu ČMSS nasledovné benefity:
- 360-stupňový pohľad na informácie o existujúcich či potenciálnych klientoch a produktoch, ktoré pochádzajú z rôznych systémov spoločnosti a poskytnú tak prehľadný prístup k informáciam na jednom mieste,
- spravovanie obsluhy klientov na základe definovaných kritérií a pravidiel,
- spravovanie regionálnej geografickej štruktúry, ktorá zabezpečuje zaraďovanie klientov do obsluhy obchodným zástupcom podľa stanovených geografických kritériií,
- poskytnutie marketingovej podpory umožnením evidencie marketingových kampaní s možnosťami na plánovanie a prípravu jednotlivých marketingových aktivít,
- platformu na ďalši systémový rozvoj a modernizáciu CRM riešení,
- možnosť plánovať a rozhodovať sa na základe vždy dostupných a aktuálnych informácií,
- nahradenie zastaralej a neefektívne evidencie súborov vo formáte Microsoft Excel modernou technológiou,
- intuitívne a prehľadné uživateľské rozhranie.
V praxi tak CRM systém nielen zefektívni obsluhu zákazníkov a zvýši produktivitu zamestnancov sporiteľne, ale jeho zavedenie bude v konečnom dôsledku viesť k vyššej spokojnosti zákazníkov a k samotnému zvýšeniu ziskovosti vďaka lepšie zacielenej a personalizovanej komunikácii s nimi.