Projekt upgradu na Microsoft Dynamics CRM 2015 sme realizovali agilným spôsobom v priebehu 2 mesiacov a k dnešnému dňu už môže viac ako 50 zamestnancov HB Reavis benefitovať z nových možností a funkcií, akými sú napr. Activity management (Outlook client), mobilná CRM aplikácia, lepšia kompatibilita s ostatným programovým vybavením (MS Office, Internet Explorerom a alternatívnymi prehliadačmi), atď. Popri čisto technologickom upgrade sme pre klienta zrealizovali aj drobné úpravy správy procesov Office Leasing a Retail Leasing a vypustili nepoužívané funkcie existujúceho riešenia.
Zaujímavosťou riešenia je nasadenie najnovšej verzie Microsoft Dynamics CRM 2015 v hybridnom scenári, on-premise inštalácia v cloude Microsoft Azure, nakoľko zákazník už prevádzkuje časť infraštruktúry v cloude Microsoft Azure. Pri on-premise verzii nie je potrebná lokálna infraštruktúra – riešenie sa dá nasadiť na serveroch v cloude Microsoft Azure. Takto je umožnené použiť aj integrácie na báze SQL. Náklady na údržbu serverov, upgrade, či administráciu tak znáša prevádzkovateľ tohto cloudu.
So spoločnosťou HB Reavis sme začali spoluprácu už v roku 2014 implementáciou intranetového riešenia, ktorý viedol k zefektívneniu interných procesov a komunikácie. Ak uvažujete nad intranetom, inšpirujte sa prípadovou štúdiou, ktorú si môžete pozrieť tu.