15. júla 2020

CRM aplikácia pre stredné a malé firmy

Medzi dôležité podmienky potrebné pre úspešné fungovanie každej firmy patria efektívna práca s firemnými údajmi, ich využitie pre účinné riadenie obchodu či schopnosť pohotovo reagovať na dynamické zmeny na trhu. Vhodne zvolený a nasadený CRM systém môže pomôcť k rýchlemu naplneniu týchto predpokladov. Riešenie Microsoft Dynamics 365 sa určite radí medzi top produkty, s ktorými je to možné.

CRM aplikáciu postavenú na platforme Microsoft Dynamics 365 môžu vďaka rozsiahlym možnostiam prispôsobenia využívať všetky spoločnosti od veľkých korporácií až po malé firmy. Mnohostrannosť a univerzálnosť štandardného Dynamics 365 však nie vždy plne zohľadňuje potreby a spôsob fungovania malých a stredných firiem. V natívnej podobe sa prostredie môže zdať novému používateľovi príliš komplikované.

CRM veľkej spoločnosti sa môže výrazne líšiť od riešenia pre menšiu firmu či neziskovú organizáciu. Dlhoročné skúsenosti z implementácie riešení pre spoločnosti rôznej veľkosti odhaľujú v prvých fázach úvodné obavy najmä zo strany menších firiem, ktoré si spočiatku nevedia predstaviť, ako komplexný a navonok robustný systém spoločnosti Microsoft je možné prispôsobiť aj ich potrebám. Zákazníkom prinášame predpripravenú CRM aplikáciu zohľadňujúcu práve potreby a požiadavky menších a stredných firiem. Základ tvoria obchodná, marketingová agenda, prehľady a zobrazenia.

Microsoft Dynamics 365_sales

Obchodná agenda zahŕňa:

  • evidenciu zákazníkov s rozsahom údajov pre potreby slovenských a českých firiem;
  • evidenciu kontaktných osôb;
  • zjednodušenú evidenciu potenciálnych zákazníkov;
  • zjednodušený manažment obchodných príležitostí;
  • manažment aktivít a komunikačnej histórie prepojený s Outlookom / Office 365;
  • kompletný obchodný proces od príležitosti až po projekt a fakturáciu;
  • základnú evidenciu projektov / zákaziek.

Marketingová agenda zahŕňa:

  • zjednodušený manažment marketingových kampaní;
  • marketingové zoznamy.

Okrem zjednodušenia a prispôsobenia dátových štruktúr, CRM aplikácia poskytuje predpripravené:

  • základné prehľady, tzv. dashboardy;
  • zobrazenia pre zoznamy;
  • Word šablóny pre ponuku a faktúru.

Microsoft Dynamics 365_customer

Riešite vo vašej firme obdobnú agendu, ale stále si nie ste istí, či potrebujete CRM aplikáciu? Prinášame vám odpovede na najčastejšie zákaznícke otázky.

Základné CRM funkcionality poskytuje aj náš účtovný / eshopový systém. Aké výhody nám prinesie osobitná CRM aplikácia?

Pokiaľ vám CRM funkcionalita, ktorú poskytuje váš existujúci systém, vyhovuje, odporúčame vám ju využívať naďalej a nad novým CRM riešením sa zamýšľať v prípade, keď sami zistíte, že tieto funkcionality už nebudú dostatočné.

V praxi to znamená:

  • potreba pracovať so konsolidovanými zákazníckymi dátami z viacerých zdrojov a v kontexte;
  • možnosť sledovať komunikačnú históriu;
  • manažovať pracovnú agendu;
  • alebo detailnejšie sledovať a vyhodnocovať obchodné aktivity firmy.

Hľadáme systém na riadenie našich obchodných činností, ale potrebovali by sme ho nasadiť v krátkom časovom horizonte. Je to možné?

Zákazníkom priam odporúčame, aby mali nové riešenie nasadené čo najskôr. Reálne využívanie systému je totiž najlepším spôsobom overenia správnosti jeho nastavenia a zozbierania skorej spätnej väzby, vďaka ktorej možno vykonať úpravy vo fáze, kým je to ešte jednoduché.

V prípade náročnejších požiadaviek odporúčame rozdeliť dodanie riešenia na menšie časti, ktoré bude mať zákazník k dispozícii priebežne. Tie zložitejšie časti sa pritom budú realizovať neskôr. V praxi je možné prvú verziu použiteľnej aplikácie dodať a nasadiť približne za 3 až 4 týždne.

Koľko nás takéto riešenie bude stáť?

Naše riešenie nie je tradičné „krabicové“, ktoré si nainštalujete a využívate ho, ako je. CRM aplikácia postavená na Dynamics 365 sa však do značnej miery dokáže prispôsobiť vašim požiadavkám. Je to podobné, ako keď si zariaďujete dom alebo byt. Cenu riešenia preto nie je možné stanoviť paušálne, odvíja sa od množstva a zložitosti vašich požiadaviek. Vo všeobecnosti možno povedať, že požiadavky na prepájanie aplikácie s inými systémami alebo automatizácie majú najväčší dosah na cenu.

Potrebovali by sme mať systém prepojený s naším účtovníctvom. Je to možné?

Dynamics 365 je veľmi otvorený systém a možno ho prepojiť prakticky s akoukoľvek inou externou aplikáciou, vrátane účtovníctva. Forma a zložitosť takého prepojenia môže byť rôzna – od manuálnych, cez poloautomatické až po plne automatické riešenia. Výber záleží na vašich konkrétnych požiadavkách, pričom vždy odporúčame prihliadať na najlepší možný pomer „cena / výkon“, keďže zbytočne zložité integrácie ovplyvňujú cenu riešenia.

Pripravujeme pre vás ďalšie články, v ktorých vám priblížime, ako v CRM prebieha kompletný obchodný proces od príležitosti až po projekt a fakturáciu či ako manažovať marketingové kampane.

Ak hľadáte systém, ktorý by zefektívnil vaše obchodné procesy, neváhajte nás kontaktovať. Sme pripravení si spoločne prejsť vaše požiadavky a navrhnúť optimálne riešenie.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.