Slovenská sporiteľňa ponúka svojim firemným a privátnym klientom okrem kvalitných produktov aj prvotriedne poradenské služby. Veľkú rolu v tomto úsilí zohrávajú aj inovácie a moderné digitálne riešenia. Naša spoločnosť pomáha banke napĺňať túto stratégiu, a to aktuálne migráciou a modernizáciou cloudového CRM riešenia.
Najväčšia komerčná banka na Slovensku, Slovenská sporiteľňa, patrí medzi našich významných zákazníkov. Už v minulosti sme boli súčasťou viacerých projektov, ktoré zefektívnili prácu zamestnancov a zlepšili obsluhu klientov.
Prioritou banky je neustále ponúkať najmodernejšie služby vo finančnom svete. Neodlučiteľnou súčasťou tejto stratégie je aj adekvátna systémová podpora vo forme moderných a overených technológií. A práve s týmto zámerom sa pristúpilo aj k modernizácii CRM riešenia pre segmenty firemného a privátneho bankovníctva. Zvolená cloudová biznis platforma Microsoft Dynamics 365 poskytuje mnoho funkcionalít a benefitov pre vytvorenie systému, ktorý je zdrojom dôležitých klientskych informácií a má pomáhať pracovníkom banky efektívne a pohodlne poskytovať poradenské, predajné aj servisné služby.
Implementované riešenie je zo strategického pohľadu pre Slovenskú sporiteľňu ďalším dôležitým nástrojom, pomocou ktorého sa ešte viac priblíži ku klientom.
|
S cloudovým CRM riešením banka získa mnohé benefity:
Na projekte pracuje certifikovaný tím našich konzultantov a architektov.
|
Nakoľko ide o kľúčové riešenie, naším spoločným cieľom je dodať ho v najkratšom možnom čase, aby mohla banka začať využívať jeho benefity čím skôr. Vďaka dobrej pripravenosti zákazníka, našim zručnostiam a vhodným rozfázovaním dodávky smerujeme k tomu, aby jeho výhody začal využívať už v priebehu tohto leta.
Ak hľadáte riešenie, ktoré by zefektívnilo vaše obchodné procesy, neváhajte nás kontaktovať. Sme pripravení si spoločne prejsť vaše požiadavky a navrhnúť najvhodnejšie riešenie.