Nové CRM riešenie prinesie firemné a privátne bankovníctvo Slovenskej sporiteľne bližšie ku klientom

20. júna 2022

Nové CRM riešenie prinesie firemné a privátne bankovníctvo Slovenskej sporiteľne bližšie ku klientom

Slovenská sporiteľňa ponúka svojim firemným a privátnym klientom okrem kvalitných produktov aj prvotriedne poradenské služby. Veľkú rolu v tomto úsilí zohrávajú aj inovácie a moderné digitálne riešenia. Naša spoločnosť pomáha banke napĺňať túto stratégiu, a to aktuálne migráciou a modernizáciou cloudového CRM riešenia.

Najväčšia komerčná banka na Slovensku, Slovenská sporiteľňa, patrí medzi našich významných zákazníkov. Už v minulosti sme boli súčasťou viacerých projektov, ktoré zefektívnili prácu zamestnancov a zlepšili obsluhu klientov.

Prioritou banky je neustále ponúkať najmodernejšie služby vo finančnom svete. Neodlučiteľnou súčasťou tejto stratégie je aj adekvátna systémová podpora vo forme moderných a overených technológií. A práve s týmto zámerom sa pristúpilo aj k modernizácii CRM riešenia pre segmenty firemného a privátneho bankovníctva. Zvolená cloudová biznis platforma Microsoft Dynamics 365 poskytuje mnoho funkcionalít a benefitov pre vytvorenie systému, ktorý je zdrojom dôležitých klientskych informácií a má pomáhať pracovníkom banky efektívne a pohodlne poskytovať poradenské, predajné aj servisné služby.

Cloud pomáha zdolávať nové výzvy

Implementované riešenie je zo strategického pohľadu pre Slovenskú sporiteľňu ďalším dôležitým nástrojom, pomocou ktorého sa ešte viac priblíži ku klientom.

„V projekte migrácie CRM aplikácie do nového cloudového riešenia Dynamics 365 spolupracujeme s rovnakým dodávateľom, ako tomu bolo pred 8 rokmi. Veríme, že aj tento projekt bude rovnako úspešný a náš nový core systém pre firemných klientov bude ponúkať vyššiu dátovú dynamickosť, flexibilitu a nové možnosti interakcie s klientom,“ vysvetľuje Jozef Jackuliak, vedúci LABu klientskej prosperity firiem Slovenskej sporiteľne.

S cloudovým CRM riešením banka získa mnohé benefity:

  • umožňuje flexibilnejší a rýchlejší rozvoj riešenia, čo pomôže banke promptne reagovať sa meniace sa biznis potreby a priority;
  • otvára cestu k sofistikovaným funkcionalitám, akými sú napr. prediktívne AI nástroje;
  • zabezpečuje pracovníkom dostupnosť aplikácie na ich zariadení priamo u klienta, kedykoľvek a kdekoľvek.

Na projekte pracuje certifikovaný tím našich konzultantov a architektov.

„Veľmi si vážim dôveru, ktorú nám Slovenská sporiteľňa prejavila. Pevne verím, že vďaka našim skúsenostiam, húževnatosti a šikovnému tímu, na ktorý som naozaj pyšný, pomôžeme banke naplniť jej ambiciózne ciele. „Banky nás bavia“ a dúfam, že aj tento projekt bude toho dôkazom,“ s úsmevom dodáva Richard Sládek, Finance Business Unit Lead, Millennium.

Nakoľko ide o kľúčové riešenie, naším spoločným cieľom je dodať ho v najkratšom možnom čase, aby mohla banka začať využívať jeho benefity čím skôr. Vďaka dobrej pripravenosti zákazníka, našim zručnostiam a vhodným rozfázovaním dodávky smerujeme k tomu, aby jeho výhody začal využívať už v priebehu tohto leta.

Ak hľadáte riešenie, ktoré by zefektívnilo vaše obchodné procesy, neváhajte nás kontaktovať. Sme pripravení si spoločne prejsť vaše požiadavky a navrhnúť najvhodnejšie riešenie.

 

 

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.