S cieľom skvalitniť obsluhu zákazníkov prešla spoločnosť Merz upgradom riešenia Microsoft Dynamics na aktuálnejšiu verziu. V rámci implementácie sme zefektívnili obchodné procesy a umožnili využívať natívne funkcionality CRM systému.
Spoločnosť Merz, ktorá na českom IT trhu pôsobí už od roku 1991, sa špecializuje na dodávanie výrobných informačných systémov (MES), poradenstvo a systémovú integráciu. Svoj pro-zákaznícky orientovaný prístup preukázala nielen získaním certifikátu kvality podľa normy 9001, ale predovšetkým využívaním najmodernejších technológií pre efetktívne uspokojovanie potrieb a požiadaviek svojich zákazníkov. Medzi takéto technológie rozhodne patrí aj CRM systém.
S motiváciou využívať tie najaktuálnejšie technológie na obsluhu svojich zákazníkov sa spoločnosť Merz rozhodla pre upgrade aplikácie Microsoft Dynamics CRM 2015 na aktuálnejšiu verziu 2016, kde si na základe pozitívnych referencií vybrala ako dodávateľa našu spoločnosť.
Okrem splnenia primárneho cieľa upgradovať Microsoft Dynamics CRM na verziu 2016 sme spoločnosti zjednodušili pôvodne customizovaný systém tak, aby vo väčšej miere využíval natívne funkcionality. Drobnými vylepšeniami sme zabezpečili podporu a zefektívnenie práce obchodných manažérov spolčnosti Merz.
Jednalo sa presnejšie o:
Obchodní manažéri získali úložisko, združujúce všetky potrebné informácie o jednotlivých obchodných prípadoch na jednom mieste. Implementované funkcionality zabezpečili vyššiu flexibilitu pri uspokojovaní zákazníckych potrieb.