4. novembra 2021

ČSOB poskytuje ONLINE poradenstvo pomocou CRM aplikácie

Československá obchodná banka (ČSOB) pokračuje v dlhodobej strategickej vízii digitálnej transformácie procesov. Tentokrát sa zamerala na zefektívnenie plánovania a realizácie ONLINE stretnutí s klientmi pomocou CRM aplikácie.

Ukazuje sa, že pandémia posilnila digitalizáciu aj v bankovníctve. Klienti začali viac využívať online služby, čo bolo prirodzenou odpoveďou na obdobie, počas ktorého boli obmedzené osobné stretnutia.

ČSOB záleží na kvalitnom poskytovaní služieb, čím zaručuje klientom komfort pri riešení ich požiadaviek. Aj v tomto prípade zareagovala na ich potreby a do programu digitálnej transformácie zahrnula ako jednu z priorít zefektívnenie a zjednodušenie plánovania a vykonávania ONLINE poradenstva pre klientov.

„ONLINE poradenstvo, resp. vzdialený kontakt poradcu s klientom banky sa stáva čoraz častejším spôsobom komunikácie. Je využívaný v retailovom bankovníctve i call centre. Portfólio zákazníkov ČSOB preferuje využívanie digitálnych kanálov, najmä mobilného bankovníctva. Toto je spôsob ako sa poradca stáva súčasťou ONLINE sveta klienta bez potreby fyzického kontaktu.“ Pavel Drozd, Zástupca riaditeľa Divízie riadenia retailovej pobočkovej siete regióny Slovenska, ČSOB

Klientski pracovníci pri svojej práci už využívajú CRM aplikáciu, ktorá zhromažďuje na jednom mieste všetky relevantné informácie bez ohľadu na zdrojový kanál a poskytuje efektívnejšiu a osobnejšiu obsluhu klientov všetkých segmentov. Rozšírenie CRM aplikácie prinieslo novú funkcionalitu, ktorá umožňuje priamo v jej prostredí naplánovať a uskutočniť ONLINE stretnutie s klientom.

Rýchle a jednoduché plánovanie 

Klientsky pracovník pri plánovaní ONLINE stretnutia získava všetky potrebné údaje z CRM aplikácie. CRM aplikácia automaticky zabezpečí naplánovanie stretnutia v online telekonferenčnom systéme banky. Následne klient obdrží e-mailom pozvánku s detailnými informáciami. Na stretnutie sa klientsky pracovník pripája priamo v CRM aplikácii bez nutnosti manuálneho spúšťania telekonferečného systému.

Hlavné benefity, ktoré prináša nová voľba – ONLINE poradenstvo:

  • Jednoduché plánovanie – klientsky pracovník vykonáva všetky aktivity priamo v CRM aplikácii bez potreby vstupovania do ďalších systémov. Prepojenie systémov na pozadí je automatizované.
  • Manažérsky reporting – vedenie banky získalo detailnejší prehľad o manažmente stretnutí.
  • Pripojenie na telekonferenčný systém priamo v CRM – ČSOB aktuálne využíva telekonferenčný systém spoločnosti CISCO. CRM riešenie však možno v budúcnosti prepojiť aj ďalšími telekonferenčnými systémami, medzi ktoré patrí aj Microsoft Teams.
  • Optimalizácia vyťaženia – vďaka prepojeniu telekonferenčného systému so CRM riešením bola dosiahnutá lepšia optimalizácia CISCO systému.

Plánovanie a realizácia ONLINE poradenstva priamo v CRM je ďalšou ukážkou toho, ako dané riešenie kontinuálne prináša nové funkcionality a benefity, vďaka ktorým je ČSOB čoraz viac prístupnejšia pre klientov. Projekt sme zrealizovali v rekordne krátkom čase so zohľadnením biznis priorít banky.

Ak hľadáte riešenie, ktoré by zefektívnilo vaše obchodné procesy, neváhajte nás kontaktovať. Sme pripravení si spoločne prejsť vaše požiadavky a navrhnúť optimálne riešenie.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.