Dokázať osloviť tých správnych zákazníkov v tom správnom čase a s tou správnou ponukou je dnes výzvou pre mnoho spoločností. Spoločnosť Patria Finance, člen skupiny ČSOB, sa rozhodla v záujme napĺňania tejto stratégie pre zavedenie riešenia na automatizáciu marketingu s pilotnou oblasťou e-mail marketingu.
Riešenie bolo vytvorené na platforme Microsoft Dynamics 365 s rozšírením ClickDimensions. Cieľom bolo jednak zefektívniť a zrýchliť prípravu marketingových aktivít, primárne emailovej komunikácie, ale najmä rozšíriť jej možnosti, získavať cennú spätnú väzbu a aktívne s ňou pracovať.
Pilotne sa v duchu „best practice“ začalo v malom, zavedením emailových kampaní, ktoré si teraz dokáže marketing manažovať end-to-end vo vlastnej réžii, od prípravy samotného mailingu až po jeho exekúciu a vyhodnotenie, vrátane cennej spätnej väzby o doručení, otvorení či kliknutí na emailovú správu. Výhodou riešenia je ale najmä jeho potenciál ponúknuť do budúcna komplexné riešenie, ktoré efektívne prepája marketingové aktivity s obchodnými a umožňuje tak zautomatizovať efektívne „nurturing“ alebo „lead-generation“ procesy.
Spoločnosť Millennium, ako partner spoločnosti ClickDimensions pre český a slovenský trh, riešenie realizovala vo veľmi krátkom čase – prvú fázu e-mail marketing riešenia sa zákazníkovi podarilo dodať v priebehu jedného mesiaca. Zákazník sa momentálne s riešením „zoznamuje“ v pilotnej prevádzke, na základe ktorej sa navrhne najlepší plán ďalšieho rozvoja a priority potrieb.
Viac sa o riešení dočítate v našom článku, kde si môžete stiahnuť eBook o automatizácii marketingových aktivít a jej výhodách v anglickom jazyku zadarmo.
Ak aj Vás zaujala možnosť zefektívniť marketing vo Vašej firme, napíšte nám.