Začiatkom novembra sme v spolupráci s Americkou obchodnou komorou hosťovali v hoteli Crowne Plaza Bratislava podujatie zo série „Business Breakfast“. Témou biznis raňajok bolo predstavenie moderných CRM riešení, ktoré môžu pomôcť v digitálnej transformácii spoločností.
Hlavnou myšlienkou nebolo „teoretizovať“ o digitálnej transformácii či CRM, ale na praktických ukážkach vysvetliť, že za týmto honosným pojmom sa v skutočnosti môžu skrývať nielen zložité a komplexné, ale aj jednoduché a účelné riešenia, ktoré firmám dokážu reálne pomôcť v ich fungovaní – či už v oblasti predaja, starostlivosti o zákazníkov alebo marketingu.
Úvod otvoril CEO spoločnosti Millennium, Miroslav Krempaský, ktorý hovoril o skutočnom príbehu Millennia a jeho postupnej transformácie od malej firmy k prosperujúcej spoločnosti pôsobiacej na viacerých trhoch a s tým súvisiacej potrebe kontinuálnej digitálnej transformácie, zahŕňajúcej nielen CRM, ale napr. aj podrobný reporting pre manažment. Po ňom nasledoval Richard Sládek, náš Business Development Manager, ktorý sa v svojej prezentácii zameral na objasnenie digitálnej transformácie – čo to vlastne znamená, prečo sa ňou zaoberať a ako môže CRM riešenie pomôcť napr. nahradiť kopu excelov putujúcich vo firme cez emaily zamestnancov. Samozrejme, workshop nebol o teoretických informáciách, ale hlavne o praktických ukážkach. Tie najprv predstavil Lukáš Kormúth, Senior CRM Consultant, ktorý čo-to poodhalil z úplne novej a prelomovej verzie Microsoft Dynamics 365, a to najmä z pohľadu obchodných používateľov a manažmentu. Na záver mal ešte jeden vstup Richard, ktorý sa tentokrát venoval téme marketingu a jeho automatizácii pomocou riešení integrovaných priamo s CRM.
Veríme, že hostia odchádzali z príjemne stráveného dopoludnia nasýtení nielen dobrými raňajkami, ale aj novými poznatkami a inšpiráciou. Navonok znejúce komplikované veci môžu byť v skutočnosti aj veľmi jednoduché a sme radi, že prítomných naše „posolstvo“ zaujalo, čo nám potvrdili aj vo svojich dotazníkoch.
Ďakujeme všetkým zúčastneným a veríme, že sa vidíme aj nabudúce!
Autor článku: Matúš Grešš