16. decembra 2019

Heineken Slovensko: „eshop“ v prostredí CRM zjednodušil interné objednávanie

Spoločnosť Heineken Slovensko pokračuje v digitálnej transformácii rozširovaním funkcionalít CRM systému. Vďaka tomu vznikol nový interný „eshop“ postavený na technológii spoločnosti Microsoft. Výrazne zjednodušil celý proces plánovania a objednávania marketingových produktov, ktoré obchodné oddelenie využíva pri svojej práci.

Obchodní manažéri si pôvodne objednávali marketingové produkty na ďalší kalendárny rok najmä zapisovaním do Excel súborov. Zoznamy následne posielali e-mailom koordinátorovi POS (Point of sale), ktorý z nich vytvoril jeden centrálny zoznam. Celý proces objednávania bol príliš zdĺhavý, nakoľko koordinátor musel manuálne zosumarizovať interné objednávky z celého Slovenska. To si vyžadovalo veľkú prácnosť, s čím sa spájalo aj vysoké riziko chybovosti, resp. neefektivity v prípade množstva objednaného materiálu.

„V rámci firmy neustále hľadáme riešenia, ako poskytnúť internému zákazníkovi pridanú hodnotu vo forme moderného užívateľského prostredia a komfortu, zrýchlenia práce, väčšej transparentnosti a dostupnosti informácií, riadeného reportingu, dostupnosti histórie, zvýšenia efektivity a v neposlednom rade zníženia nákladov.“ Erik Páleš, Sales Support Manager, Heineken Slovensko.

Heineken eshop

„Eshop“ ako nadstavba CRM systému

Vedenie spoločnosti Heineken Slovensko malo záujem o zefektívnenie procesu objednávania marketingových produktov. Oslovilo nás s požiadavkou o vytvorenie riešenia, ktoré by zjednodušilo prácu zamestnancom na obchodnom, marketingovom a nákupnom oddelení.

Nakoľko sme v spoločnosti už pred pár rokmi implementovali Microsoft Dynamics 365, navrhli sme nové riešenie postaviť práve na tejto technológii. Po konzultácii so zákazníkom sme zvolili formu „eshopu“, ktorý vznikol rozšírením funkcionalít CRM systému.

Vybavenie objednávky v priebehu pár minút

Interný „eshop“ výrazne urýchlil a sprehľadnil celý proces objednávania marketingových produktov.

Medzi najdôležitejšie benefity, ktoré sme zákazníkovi priniesli, patria:

  • eliminácia manuálnych činností a zníženie chybovosti pri spracovaní objednávky;
  • aktuálny produktový katalóg s vizuálnym zobrazením produktu a detailnou špecifikáciou produktu;
  • možnosť pokročilého filtrovania produktového katalógu a nákupného košíka podľa jednotlivých značiek, zaradenia, typu materiálu a produktov;
  • sledovanie čerpania rozpočtu;
  • prehľad o aktuálnej a budúcej skladovej zásobe – efektívnejšie plánovanie množstva;
  • detailné informácie o produktoch v predchádzajúcej objednávke;
  • revízia objednávky zo strany koordinátora POS s cieľom zníženia nákladov.

Riešenie sme nasadili krok po kroku podľa vytýčených „user stories“. Vďaka agilnému prístupu mal zákazník k dispozícii priebežný pohľad na stav projektu a mohol sledovať výsledky jednotlivých šprintov, čím sa zabezpečila jeho rýchla spätná väzba. Finálnym výsledkom projektu je interný „eshop“ zachovávajúci firemný branding a procesy špecifické pre Heineken Slovensko.

Máte záujem o zefektívnenie procesov vo vašej spoločnosti? Neváhajte nás kontaktovať, radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.