5. augusta 2019

Implementácia Microsoft Dynamics 365 Customer Service vo firme Expat Support

V spoločnosti Expat Support s r. o. sme implementovali cloudové riešenie Microsoft Dynamics 365 zamerané na modul Customer Service. Implementácia systému pomohla zhromaždiť na jednom mieste všetky potrebné informácie o partneroch spoločnosti a spolupráci s nimi, žiadateľoch o víza a pobytové oprávnenia v Českej republike a o ich vízovej a pobytovej histórii.

Spoločnosť Expat Support s r. o. vybavuje širokú škálu imigračných otázok pre občanov iných krajín a spolupracuje s českými i zahraničnými firmami, ktoré zamestnávajú cudzincov. Medzi primárne služby spoločnosti patrí vybavenie všetkých druhov víz, pobytových oprávnení a pracovných povolení v Českej republike, riešenie otázok bývania, zdravotnej starostlivosti, škôl pre deti či iné záležitosti, s ktorými sa stretávajú cudzinci v Českej republike.

Vďaka novému CRM systému sa pokryl veľký rozsah požiadaviek, ktoré spoločnosť vybavuje pre svojich klientov.

 

Expat Support

„Naša spoločnosť má odteraz k dispozícii prehľadný systém, ktorý nás okrem iného upozorňuje na blížiace sa dôležité termíny a exspirácie, pomáha nám počas riešenia jednotlivých požiadaviek a zrýchľuje spôsob oslovenia našich klientov.“ Veronika Cyrani, zakladateľka a výkonná riaditeľka spoločnosti.

Pri vybavovaní jednotlivých imigračných otázok je dôležité, aby CRM systém spĺňal podmienky ako presnosť, dôkladnosť a spoľahlivosť. V súvislosti s tým vznikli na začiatku implementácie nasledujúce požiadavky:

  • prehľadnosť a jednoduchosť používania systému bez nutnosti opakovaného zadávania rovnakých dát na rôznych miestach;
  • sledovanie priebehu riešenia jednotlivých požiadaviek;
  • upozornenie používateľov na dôležité termíny a exspirácie počas spracovania požiadaviek;
  • práca s e-mailovými šablónami a odosielanie e-mailov klientom vo striktne daných termínoch;
  • dashboardy zobrazujúce súhrn najdôležitejších údajov.

Expat_do clanku-01

Funkcionality nasadeného systému

V prvej fáze sme nasadili riešenie najmä pomocou out-of-the-box možnosti systému bez dodatočného programovania.

Výsledkom prvej fázy bolo nasadenie týchto funkcionalít:

  • v module Customer Service bol upravený štandardný model entít a vytvorilo sa niekoľko custom entít, ktoré pomohli prispôsobiť systém potrebám spoločnosti;
  • pre jednotlivé druhy požiadaviek bolo vytvorených celkovo 26 „Business process flows“, pričom každý proces obsahuje niekoľko pre neho špecifických fáz a povinných či nepovinných krokov, ktoré navigujú užívateľa počas spracovania jednotlivých požiadaviek;
  • v systéme bolo pripravené veľké množstvo workflows, ktoré zautomatizovali vytvorenie upozornení a e-mailových šablón, ktoré užívatelia môžu využívať pri komunikácii s klientmi;
  • v navrhnutom riešení môžu užívatelia zaznamenávať výdavky spojené so spracovaním jednotlivých požiadaviek, ktoré je možné využiť ako podklady pre fakturáciu mimo CRM systém;
  • zavedenie jednoduchej evidencie pracovných hodín zamestnancov;
  • nastavenie dashboardov, ktoré obsahujú podrobný prehľad práce a dôležité termíny.

Po skončení prvej fázy získala spoločnosť Expat Support hotové riešenie, ktoré bude v budúcnosti rozšírené v ďalších fázach o nasledujúce funkcionality:

  • napojenie na Sharepoint;
  • nastavenie SLA pre klientov;
  • vytvorenie Knowledge base;
  • rozšírenie o ďalšie Business process flows;
  • rozšírenie o Sales modul;
  • automatizácia fakturácie.

Analytické a implementačné práce trvali 2 mesiace a boli riadené metódou „waterfall“. Komunikácia so zákazníkom prebiehala pomocou platformy Microsoft Teams. Počas implementácie prebehlo niekoľko workshopov a školenie užívateľov, vďaka čomu zamestnanci Expat Support môžu systém používať.

Plánujete aj vy zlepšiť fungovanie rozhodujúcich oblastí vo vašej spoločnosti? Neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.