Novinky

IT spoločnosť GAMO zlepšuje fungovanie kľúčových oblastí

Spoločnosti GAMO sme dodali nástroj, vďaka ktorému sa zlepšilo riadenie viacerých aktivít dôležitých pre biznis. Nové riešenie, postavené na platforme Microsoft Dynamics 365, sme implementovali agilným prístupom v úzkej spolupráci s naším zákazníkom. Týmto spoločnosť GAMO získala jednotný systém nápomocný oddeleniam skrz celú spoločnosť.

GAMO sa na IT trhu pohybuje už viac ako 25 rokov. Za ten čas si firma vybudovala silné postavenie a svojim zákazníkom dodáva kvalitné služby v oblasti poskytovania cloudových riešení. Na to, aby mohli naďalej poskytovať tie najlepšie služby, potrebovali systém, ktorý by im pomohol zefektívniť manažovanie biznis činností.

Vďaka riešeniu Microsoft Dynamics 365 sme získali nástroj pre efektívne sledovanie a vyhodnocovanie obchodných aktivít, čo má vplyv na napredovanie nášho biznisu. Manažérske dashboardy v CRM nám poskytujú podrobný prehľad o aktuálnom stave obchodných príležitostí a tieto údaje nám následne pomáhajú pri strategických rozhodnutiach. CRM systém priniesol mnoho nových funkcionalít, ktoré zjednodušili prácu nielen obchodnému oddeleniu, ale aj marketingovému tímu.

Peter Luby, člen predstavenstva a obchodný riaditeľ

Po úvodných konzultáciách a dopadovej štúdii sme zákazníkovi navrhli nahradiť pôvodný systém novým centrálnym CRM systémom, ktorý by umožnil:

  • komplexnú správu obchodných príležitostí;
  • sledovanie vývoja obchodu;
  • riadenie marketingových aktivít;
  • podporu projektového riadenia a plánovania zdrojov.

CRM systém v GAMO

Vedenie spoločnosti GAMO sa po konzultácii s nami rozhodlo pre nasadenie Microsoft Dynamics 365 s prepojením na Microsoft Office 365, SharePoint Online a databázu FinStat, ktorú využívali pri dopĺňaní kontaktných údajov ešte pred naším vstupom do projektu. 

Ako sme zákazníkovi pomohli?

Projekt prebiehal v 2 fázach, ktorých cieľom bolo dodanie funkcionalít zlepšujúcich fungovanie obchodného a marketingového oddelenia či zefektívňujúcich manažérske rozhodovanie.

Vďaka implementovanému riešeniu získala spoločnosť GAMO mnohé benefity:

  • centrálny manažment klientskych a kontaktných údajov;
  • evidenciu kontaktnej histórie;
  • nástroje umožňujúce sledovanie vývoja biznisu;
  • dashboardy slúžiace pre manažérske rozhodovanie;
  • manažovanie pracovnej agendy zamestnancov;
  • jednoduchší proces interného objednávania tovaru;
  • prístup k údajom odkiaľkoľvek a z akéhokoľvek zariadenia;
  • aktívne zapojenie marketingového oddelenia do obchodných procesov;
  • elimináciu nepotrebnej e-mailovej komunikácie.

Spoločné riešenie sa v budúcnosti plánuje ďalej rozvíjať. Ak sa chcete dozvedieť viac o dodanom riešení, stiahnite si prípadovú štúdiu.

Stiahnuť prípadovú štúdiu

 

Plánujete aj vy zlepšiť fungovanie rozhodujúcich oblastí vo vašej spoločnosti? Neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu.

Kontaktujte nás