V dnešnej dátovo orientovanej ekonomike je schopnosť efektívne spracovávať a analyzovať veľké objemy dát kľúčovým faktorom úspechu každej organizácie. Riešenie, ktoré dokáže uľahčiť túto náročnú úlohu a sprístupniť informácie širokému okruhu používateľov, je tak žiadané. Inovatívna softvérová asistentka Millada predstavuje práve takúto možnosť.
Millada je sofistikovaný softvérový nástroj založený na najmodernejších technológiách umelej inteligencie (AI), ktorý umožňuje používateľom interagovať s dátami prirodzeným jazykom. Či už ide o zložité analytické otázky alebo jednoduché požiadavky na získanie informácií, poskytuje presné a relevantné odpovede v reálnom čase. Millada je riešením našej spoločnosti Millennium. „Millada je nástroj, ktorý mení spôsob, akým firmy využívajú dáta, a ponúka odpovede na otázky typu, ako s nimi pracovať, ktoré ich dlho trápili. Zefektívňuje prácu, zvyšuje konkurencieschopnosť a maximálne využíva potenciál umelej inteligencie,“ odhaľuje Andrej Jenčo, náš Business Intelligence Team Lead.
Na základe pokročilých algoritmov pre spracovanie prirodzeného jazyka a strojového učenia je Millada schopná porozumieť sémantike užívateľských otázok a identifikovať relevantné informácie v rozsiahlych dátových zdrojoch. „V čase, keď sa stále častejšie diskutuje o možnostiach využitia AI, prichádza Millada s jedinečným riešením, ktoré sprístupňuje firemné dáta každému zamestnancovi, nielen manažérom alebo IT špecialistom. Millada robí z dátovej demokracie realitu,“ vyzdvihuje Andrej.
Podľa našich údajov z prieskumu strávi bežný zamestnanec až 70 % svojho času hľadaním a overovaním odpovedí na svoje otázky. Navyše sa často pri ich získavaní musí spoliehať na IT oddelenie alebo dodávateľa služieb, čo proces spomaľuje a znižuje efektivitu. S Milladou to už nie je potrebné, pretože umožňuje:
Aj preto je Millada viac než len nástroj na prácu s dátami – je to asistentka, ktorá umožňuje s firemným informačným systémom komunikovať formou dialógu. Tak môžu zamestnanci efektívne využívať dostupné dáta, klásť otázky a dostávať jasné odpovede v reálnom čase.
Jedna česká spoločnosť zaoberajúca sa výrobou a predajom nedávno nasadila Milladu pri transformácii svojich interných procesov a zákazníckych služieb. Implementácia umelej inteligencie pomohla zefektívniť rutinné úlohy, zlepšiť prístup k firemným informáciám a výrazne zvýšiť kvalitu zákazníckej podpory. Uľahčuje prácu zamestnancom v zákazníckych službách a napomáha im s rozhodovaním na základe informácií a dát, ktoré má k dispozícii, pretože je integrovaná s databázami a ďalšími firemnými systémami. Tak umožňuje rýchle a presné odpovede na zákaznícke otázky, čím znížila tejto firme zaťaženie zákazníckej podpory a zlepšila nákupnú skúsenosť zákazníkov.
Napríklad zákaznícky chatbot Millady, integrovaný s databázami, poskytuje rýchle informácie o produktoch a objednávkach. Tento nástroj zvyšuje komfort zákazníkov a znižuje potrebu zapojenia ľudskej obsluhy. A čo viac, manažéri získali v reálnom čase prístup k dátam prostredníctvom chatbota, ktorý umožňuje exportovať výstupy do rôznych formátov, čo uľahčuje rozhodovanie na základe presných a aktuálnych informácií.
„Millada tiež podporuje internú komunikáciu medzi zamestnancami, napríklad v oblasti HR alebo výroby, kde umožňuje rýchle vyhľadávanie a triedenie dokumentov na základe kontextu,“ uvádza Andrej. Automatizovaná analýza e-mailov pomocou Millady zvyšuje presnosť a rýchlosť spracovania, čím odľahčuje zamestnancom od rutinných úloh.
Millada prináša revolúciu v práci s firemnými údajmi a komunikáciou. Organizáciám umožňuje maximálne využiť potenciál umelej inteligencie a poskytuje všetkým zamestnancom prístup k informáciám, ktoré potrebujú pre efektívnu prácu.
Vďaka svojej schopnosti neustále sa učiť a zlepšovať, sa stáva dôležitým nástrojom pre organizácie, ktoré chcú získať maximálnu hodnotu zo svojich dát. „S Milladou sa dáta stávajú dostupnejšími, procesmi rýchlejšími a rozhodovanie jednoduchším,“ uzatvára Andrej Jenčo.
Hľadáte spoľahlivého IT partnera, ktorý vám pomôže naplniť vaše biznis ciele? Neváhajte nás kontaktovať. Náš tím si spoločne s vami prejde vaše požiadavky a navrhne najvhodnejšie riešenie.