4. novembra 2024

Millada: Interný AI chatbot na efektívnu správu a analýzu dát

V dnešnej dátovo orientovanej ekonomike je schopnosť efektívne spracovávať a analyzovať veľké objemy dát kľúčovým faktorom úspechu každej organizácie. Riešenie, ktoré dokáže uľahčiť túto náročnú úlohu a sprístupniť informácie širokému okruhu používateľov, je tak žiadané. Inovatívna softvérová asistentka Millada predstavuje práve takúto možnosť.

Millada je sofistikovaný softvérový nástroj založený na najmodernejších technológiách umelej inteligencie (AI), ktorý umožňuje používateľom interagovať s dátami prirodzeným jazykom. Či už ide o zložité analytické otázky alebo jednoduché požiadavky na získanie informácií, poskytuje presné a relevantné odpovede v reálnom čase. Millada je riešením našej spoločnosti Millennium. „Millada je nástroj, ktorý mení spôsob, akým firmy využívajú dáta, a ponúka odpovede na otázky typu, ako s nimi pracovať, ktoré ich dlho trápili. Zefektívňuje prácu, zvyšuje konkurencieschopnosť a maximálne využíva potenciál umelej inteligencie,“ odhaľuje Andrej Jenčo, náš Business Intelligence Team Lead.

Koniec zbytočnému a opakovanému pátraniu

Na základe pokročilých algoritmov pre spracovanie prirodzeného jazyka a strojového učenia je Millada schopná porozumieť sémantike užívateľských otázok a identifikovať relevantné informácie v rozsiahlych dátových zdrojoch. „V čase, keď sa stále častejšie diskutuje o možnostiach využitia AI, prichádza Millada s jedinečným riešením, ktoré sprístupňuje firemné dáta každému zamestnancovi, nielen manažérom alebo IT špecialistom. Millada robí z dátovej demokracie realitu,“ vyzdvihuje Andrej.

Podľa našich údajov z prieskumu strávi bežný zamestnanec až 70 % svojho času hľadaním a overovaním odpovedí na svoje otázky. Navyše sa často pri ich získavaní musí spoliehať na IT oddelenie alebo dodávateľa služieb, čo proces spomaľuje a znižuje efektivitu. S Milladou to už nie je potrebné, pretože umožňuje:

  • Intuitívnu interakciu – používatelia môžu klásť otázky prirodzeným jazykom bez toho, aby museli poznať zložité SQL otázky, programovacie jazyky alebo preklikávať dashboardy s dátami.
  • Komplexné analýzy – dokáže vykonávať sofistikované štatistické analýzy, vizualizácie dát a prediktívne modelovanie.
  • Integráciu s rôznymi systémami – ľahko sa integruje do existujúcich IT prostredí a umožňuje prístup k dátam z rôznych zdrojov.
  • Personalizáciu – môže byť prispôsobená individuálnym potrebám a preferenciám každého používateľa.

Aj preto je Millada viac než len nástroj na prácu s dátami – je to asistentka, ktorá umožňuje s firemným informačným systémom komunikovať formou dialógu. Tak môžu zamestnanci efektívne využívať dostupné dáta, klásť otázky a dostávať jasné odpovede v reálnom čase.

Kľúčové vlastnosti Millady:

  • Jednoduchá komunikácia – odpovede na otázky zamestnancov môže Millada podať vo forme textu, tabuliek alebo grafov. Obľúbené otázky je možné navyše uložiť pre neskoršie použitie. Vďaka dátam dokáže poskytnúť informácie, ktoré zamestnancom zjednodušia rozhodovanie.
  • Práca s viacerými dátovými zdrojmi – Millada je schopná pracovať s jedným aj viacerými dátovými zdrojmi, pričom dáta sú spracovávané lokálne. To zaisťuje vysokú úroveň bezpečnosti a nezávislosť na externých dodávateľoch.
  • Podpora neštruktúrovaných dát – okrem práce so štruktúrovanými dátami dokáže Millada pracovať aj s dokumentmi, videami a ďalšími neštruktúrovanými dátami. Vie nielen nájsť správne zdroje, ale aj pochopiť kontext a porovnať ho s ďalšími zdrojmi.
  • Viacjazyčnosť a preklady – Millada dokáže spracovávať videá v cudzom jazyku a odovzdať informácie v lokálnom jazyku. Stačí zadať otázku a Millada poskytne odpoveď na konkrétnu vec vo videu.
  • Riadený prístup k dátam – dostupnosť dát môže byť riadená priamo v Millade alebo na základe zdedených dát z iných referenčných zdrojov. Millada tak zaisťuje bezpečný a efektívny prístup k informáciám. Je možné v nej tiež nastaviť prístupové práva len pre niektoré skupiny užívateľov, napr. ukázať určité dokumenty iba vedúcim zamestnancom.
  • Integrácia s firemnými systémami – Milladu je možné integrovať s inými firemnými aplikáciami a systémami, čím sa stáva neoddeliteľnou súčasťou firemných procesov. Užívateľovi stačí oznámiť, aké dáta má k dispozícii a akým spôsobom má klásť otázky.

Praktický príklad z firemného prostredia

Jedna česká spoločnosť zaoberajúca sa výrobou a predajom nedávno nasadila Milladu pri transformácii svojich interných procesov a zákazníckych služieb. Implementácia umelej inteligencie pomohla zefektívniť rutinné úlohy, zlepšiť prístup k firemným informáciám a výrazne zvýšiť kvalitu zákazníckej podpory. Uľahčuje prácu zamestnancom v zákazníckych službách a napomáha im s rozhodovaním na základe informácií a dát, ktoré má k dispozícii, pretože je integrovaná s databázami a ďalšími firemnými systémami. Tak umožňuje rýchle a presné odpovede na zákaznícke otázky, čím znížila tejto firme zaťaženie zákazníckej podpory a zlepšila nákupnú skúsenosť zákazníkov.

Napríklad zákaznícky chatbot Millady, integrovaný s databázami, poskytuje rýchle informácie o produktoch a objednávkach. Tento nástroj zvyšuje komfort zákazníkov a znižuje potrebu zapojenia ľudskej obsluhy. A čo viac, manažéri získali v reálnom čase prístup k dátam prostredníctvom chatbota, ktorý umožňuje exportovať výstupy do rôznych formátov, čo uľahčuje rozhodovanie na základe presných a aktuálnych informácií.

Millada tiež podporuje internú komunikáciu medzi zamestnancami, napríklad v oblasti HR alebo výroby, kde umožňuje rýchle vyhľadávanie a triedenie dokumentov na základe kontextu,“ uvádza Andrej. Automatizovaná analýza e-mailov pomocou Millady zvyšuje presnosť a rýchlosť spracovania, čím odľahčuje zamestnancom od rutinných úloh.

Dáta budú dostupnejšie

Millada prináša revolúciu v práci s firemnými údajmi a komunikáciou. Organizáciám umožňuje maximálne využiť potenciál umelej inteligencie a poskytuje všetkým zamestnancom prístup k informáciám, ktoré potrebujú pre efektívnu prácu.

Vďaka svojej schopnosti neustále sa učiť a zlepšovať, sa stáva dôležitým nástrojom pre organizácie, ktoré chcú získať maximálnu hodnotu zo svojich dát. „S Milladou sa dáta stávajú dostupnejšími, procesmi rýchlejšími a rozhodovanie jednoduchším,“ uzatvára Andrej Jenčo.

Hľadáte spoľahlivého IT partnera, ktorý vám pomôže naplniť vaše biznis ciele? Neváhajte nás kontaktovať. Náš tím si spoločne s vami prejde vaše požiadavky a navrhne najvhodnejšie riešenie.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.