Spoločnosť Microsoft opäť ocenila najlepšie a najinovatívnejšie projekty svojich partnerov v Českej republike a na Slovensku. V 21. ročníku súťaže Microsoft Awards sa medzi top projekty dostalo aj naše riešenie pre spoločnosť Heineken Slovensko.
V tomto roku sa do 11 kategórií súťaže Microsoft Awards 2019 nominovalo vyše 100 unikátnych riešení. Medzi hlavné hodnotiace kritériá patrili inovatívnosť projektu, ktorý súvisí s digitálnou transformáciou spoločnosti, prínos pre optimalizáciu procesov či využitie cloudových produktov a služieb.
Pre Heineken Slovensko to nie je prvý úspech v tejto súťaži. Po víťazstve v Microsoft Awards 2017, kedy sa naše dodané riešenie umiestnilo na prvom mieste v kategórii „Maloobchod a FMCG“ pre Slovensko, prišiel ďalší úspech.
„Veľmi nás teší, že sme aj v tomto ročníku Microsoft Awards uspeli s ďalším riešením. Spoločnosť Heineken Slovensko patrí medzi našich dlhoročných zákazníkov, ktorým pomáhame digitálne rásť. Riešenia, ktoré sme v spoločnosti implementovali, zjednodušili mnohé interné procesy a priniesli manažérsky pohľad na kľúčové oblasti podnikania.“ Miroslav Krempaský, CEO, Millennium.
Tentokrát sa na stupeň víťazov dostalo riešenie s názvom Heineken Slovensko pokračuje v digitálnej transformácii nasadením cloudových riešení.
„V spoločnosti Heineken Slovensko neustále hľadáme riešenia, vďaka ktorým môžeme zabezpečiť čoraz lepší servis našim zákazníkom a zároveň vyššiu efektivitu našim zamestnancom. Veľkú pridanú hodnotu vidíme v modernizácii našich informačných systémov. Teší nás, že po prvom mieste spred dvoch rokov, sme sa opäť ocitli medzi najlepšími projektmi v rámci súťaže Microsoft Awards. Toto ocenenie sme získali vďaka spolupráci s naším dlhoročným IT dodávateľom, ktorým je spoločnosť Millennium. Potvrdzuje sa, že stabilný a spoľahlivý partner je zárukou úspechu.“ Radovan Cuper, Customer Service Manager, Heineken Slovensko.
V roku 2016 sme v spoločnosti Heineken Slovensko implementovali Microsoft Dynamics 365, ktorý bol umiestnený v Microsoft Azure cloude. CRM systém bol časom rozšírený aj o analytický nástroj Microsoft Power BI, ktorý slúži na analýzu dát a tvorbu reportingov. Minulý rok spoločnosť získala aj interný „eshop“, ktorý je nadstavbou nad Microsoft Dynamics 365.
Cieľom riešenia je zjednodušiť proces ročného plánovania a objednávania reklamných predmetov, ktoré pri svojej práci využíva obchodné oddelenie. „Eshop“ prináša mnoho zlepšení. Obsahuje aktuálny produktový katalóg, v ktorom je možné filtrovať podľa značiek, zariadenia, typu materiálu a produktov, čo zjednodušilo objednávanie. Zamestnanci získali prehľad o aktuálnej a budúcej skladovej zásobe a detailné informácie o produktoch v predchádzajúcej objednávke.
Interný „eshop“ v CRM je moderným nástrojom, vďaka ktorému manažment sleduje aj čerpanie rozpočtov. Veľkým prínosom riešenia je aj eliminácia prípadných chýb, ktoré by sa mohli objaviť pri manuálnom spracovaní objednávok z celého Slovenska. Zautomatizovanie procesu plánovania a objednávania a možnosť revízie objednávok zo strany koordinátora POSM (Point of Sale Materials) malo vplyv na zníženie nákladov. Riešenie nasadené v cloude je dostupné nonstop aj prostredníctvom mobilných zariadení.
Spoločnosť Microsoft sa v tomto roku rozhodla presunúť slávnostnú ceremóniu do online prostredia. Keďže sme sa odovzdávania cien nemohli zúčastniť osobne, s realizačným tímom Heineken Slovensko sme si symbolicky pripili aspoň cez Microsoft Teams.
V prehľade všetkých ocenených riešení nájdete aj tie, ktoré realizovala spoločnosť Soitron
Ak vás zaujalo riešenie pre Heineken Slovensko, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám pomôžeme zefektívniť vaše podnikanie. Možno to bude práve vaša spoločnosť, ktorá sa nabudúce umiestni medzi najlepšími projektmi v Microsoft Awards!