Heineken Slovensko je úplne prvou spoločnosťou v segmente rýchloobrátkového spotrebného tovaru, ktorá využíva CRM umiestnené v cloude. Jedinečnosť tohto inovatívneho riešenia sme spolu s Heinekenom predviedli na CRM konferencii, ktorá sa konala 11. 4. 2017 v Prahe.
Udalosť s názvom CRM konference združila na spoločnom stretnutí obchodných riaditeľov a osoby zodpovedné za nastavovanie stratégie riadenia vzťahov so zákazníkmi. Približne 80 spoločností si prišlo pre dávku inšpirácie na tému „Ako si správne vybrať CRM pre rast biznisu„.
Hlavnou úlohou speaker-ov bolo predviesť, ako vyzerá celý proces výberu a implementácie CRM riešenia v praxi. Návštevnici mali možnosť dozvedieť sa, aké sú najdôležitejšie rozhodovacie kritériá pri výbere technológie a dodávateľa, v čom spočíva náročnosť takejto technologickej implementácie a tiež viac o funkcionalitách a benefitoch, ktoré prináša online CRM systém pre spoločnosti.
Konferencie sme sa zúčastnili spolu s naším klientom, spoločnosťou Heineken Slovensko. Ten publiku po prvýkrát predstavil nami implementovanú technologickú inováciu v podobe online CRM, postavenom na platforme Microsoft Dynamics 365. Zaujímavosťou neboli len benefity, ktoré CRM riešenie spoločnosti Heineken prinieslo, ale aj fakt, že sa jedná o vôbec prvé využitie online CRM v segmente rýchloobrátkového spotrebného tovaru na Slovensku. Heineken tak získal postavenie technologického inovátora. Ako absolútne prvý predáva pivo z cloudu! 🙂
Riešenie prispelo k niekoľkonásobnému zvýšeniu rýchlosti a kvality obsluhy klientov spoločnosti. CRM systém zjednodušil prácu zamestnancom Heinekenu v oblasti predaja, marketingu či zákazníckeho servisu.
Príbehom digitálnej transformácie spoločnosti Heineken Slovensko sa mohli na konferencii inšpirovať všetci návštevníci. Pre tých, ktorí sa udalosti nemohli zúčastniť, pripravíme v priebehu najbližších dní článok špeciálne o tom, ako Heineken predáva pomocou CRM systému pivo z cloudu.