Novinky

Na CRM konferencii v Prahe sme po prvýkrát predstavili online CRM riešenie pre Heineken

Heineken Slovensko je úplne prvou spoločnosťou v segmente rýchloobrátkového spotrebného tovaru, ktorá využíva CRM umiestnené v cloude. Jedinečnosť tohto inovatívneho riešenia sme spolu s Heinekenom predviedli na CRM konferencii, ktorá sa konala 11. 4. 2017 v Prahe.

Udalosť s názvom CRM konference združila na spoločnom stretnutí obchodných riaditeľov a osoby zodpovedné za nastavovanie stratégie riadenia vzťahov so zákazníkmi. Približne 80 spoločností si prišlo pre dávku inšpirácie na tému “Ako si správne vybrať CRM pre rast biznisu“.

CRM konferencia v Prahe - Ako vybrať CRM systém

Hlavnou úlohou speaker-ov bolo predviesť, ako vyzerá celý proces výberu a implementácie CRM riešenia v praxi. Návštevnici mali možnosť dozvedieť sa, aké sú najdôležitejšie rozhodovacie kritériá pri výbere technológie a dodávateľa, v čom spočíva náročnosť takejto technologickej implementácie a tiež viac o funkcionalitách a benefitoch, ktoré prináša online CRM systém pre spoločnosti.

Heineken CRM online prezentácia na CRM konferencii

Konferencie sme sa zúčastnili spolu s naším klientom, spoločnosťou Heineken Slovensko. Ten publiku po prvýkrát predstavil nami implementovanú technologickú inováciu v podobe online CRM, postavenom na platforme Microsoft Dynamics 365. Zaujímavosťou neboli len benefity, ktoré CRM riešenie spoločnosti Heineken prinieslo, ale aj fakt, že sa jedná o vôbec prvé využitie online CRM v segmente rýchloobrátkového spotrebného tovaru na Slovensku. Heineken tak získal postavenie  technologického inovátora. Ako absolútne prvý predáva pivo z cloudu! 🙂

Riešenie prispelo k niekoľkonásobnému zvýšeniu rýchlosti a kvality obsluhy klientov spoločnosti. CRM systém zjednodušil prácu zamestnancom Heinekenu v oblasti predaja, marketingu či zákazníckeho servisu.

Heineken CRM online prezentácia na CRM konferencii

Príbehom digitálnej transformácie spoločnosti Heineken Slovensko sa mohli na konferencii inšpirovať všetci návštevníci. Pre tých, ktorí sa udalosti nemohli zúčastniť, pripravíme v priebehu najbližších dní článok špeciálne o tom, ako Heineken predáva pomocou CRM systému pivo z cloudu.