Expandovali sme na ďalší zahraničný trh. Naše služby a riešenia poskytujeme nielen zákazníkom na slovenskom a českom trhu, ale od júna tohto roku už aj v Rumunsku.
Pod záštitou medzinárodnej IT skupiny Soitron Group, ktorá je lídrom v oblasti IT infraštruktúry, bezpečnosti a komunikačných riešení, sme rozšírili naše obchodné aktivity na rumunský trh.
V spolupráci s rumunskou spoločnosťou Datanet Systems spadajúcou pod Soitron Group ponúkame služby zákazníkom na novom trhu. Datanet Systems, pod ktorého menom poskytujeme naše riešenia na rumunskom trhu, je systémovým integrátorom špecializujúcim sa na dátové siete pre veľké podniky a poskytovateľov služieb, zameriava sa na hlasové a komunikačné riešenia, rovnako ako na videokonferencie a kontaktné centrá.
„Vďaka kooperácii s členmi skupiny Soitron Group sa nám otvárajú nové príležitosti, ktoré pomáhajú posilniť postavenie nášho portfólia na medzinárodnom trhu. Naším hlavným cieľom je mať aj v Rumunsku spokojných zákazníkov, ktorí budú využívať naše CRM a úverové aplikácie. Veľmi nás teší, že aj vďaka zahraničným partnerstvám sa neustále rozvíjame.“ Miroslav Krempaský, CEO Millennium
Začiatkom októbra sa v Bukurešti uskutočnila najväčšia obchodná konferencia IM World 2018 pre IT a digitálne riešenia v juhovýchodnej Európe. Počas nej vystúpili mnohí profesionáli – od špičkových odborníkov v oblasti technológií až po oceňovaných expertov. Udalosť spojila svetových lídrov zaoberajúcich sa digitalizáciou, ktorých snahou je zmeniť spôsob, akým sa podniká.
Na konferencii vystúpila aj Catalina Sofron, Business Development Manager, s prezentáciou „Inovatívne IT riešenia zlepšujúce poskytovanie služieb zákazníkom“ v spojitosti s našou spoločnosťou Millennium. V spolupráci s Datanet Systems sme predstavili spoločnosť Millennium a riešenie Microsoft Dynamics 365 for Customer Service.
Vďaka nemu môžu zákazníci využívať na komunikáciu so spoločnosťou tie najmodernejšie technológie ako napríklad hlasovú biometriu, IoT, chatbota / mailbota či CoBrowsing. Súčasne môže spoločnosť zvýšiť efektivitu kontaktného centra a back office pomocou pokročilých komunikačných analýz skrz všetky kanály a zlepšiť produktivitu jednotlivých operátorov, zamestnancov a tímov. Medzinárodná konferencia bola pre nás vhodnou príležitosťou, ako dostať viac do povedomia naše portfólio na rumunskom trhu.