Na čelo našej novej divízie AI a DATA Solutions sa postavil Andrej Jenčo. Z pozície Business Intelligence Team Lead je zodpovedný za budovanie tímu expertov na biznis inteligenciu (BI), ktorý pomáha organizáciám z dát vyťažiť ďalšie príležitosti na rast a šetriť náklady.
Poslaním našej novej divízie je pomáhať firmám a inštitúciám v ich digitálnej transformácii pomocou moderných Microsoft riešení a ukázať im, že to ide ľahko.
Andrej Jenčo je skúseným manažérom. Do Millennia prišiel zo spoločnosti Maind, kde pôsobil skoro sedem rokov, naposledy v úlohe Managing Director. Ešte predtým pracoval napríklad v spoločnostiach Orange Slovensko alebo Siemens AG. Posledné roky sa primárne venoval oblasti konzultačných služieb, riadenia zákaziek a obchodných aktivít. Nový tím pod jeho vedením bude zložený z expertov na BI riešení, ktorí budú organizovaní v troch odborne špecializovaných jednotkách.
Tím sa bude sústrediť na rôzne oblasti spracovania dát, architektúru a integráciu systémov v spoločnostiach s ohľadom na spracovateľnosť výstupných dát. V neposlednom rade aj na AI, ktorá bude predstavovať stredobod a pridanú hodnotu pre súčasných, ale aj nových zákazníkov.
Správne spracovanie dát dostupných vďaka digitalizácii procesov by malo byť prioritou najmä veľkých spoločností s rozvinutou architektúrou rôznych systémov. Ideálnym predpokladom pre využitie niektorých z pokročilých dátových riešení je taktiež využívanie cloudovej technológie.
„Naša spoločnosť je dlhodobo prvou voľbou pri implementácii CRM riešení v bankovom sektore, čo je dobrý základ pre náš nový tím, ktorý bude expertným partnerom v oblasti spracovania dát,“ uvádza Andrej Jenčo a dodáva: „Avšak na základe informácií z trhu chceme pripraviť zaujímavé riešenie aj pre spoločnosti z iných odvetví, a to predovšetkým pre výrobné a logistické, ale aj pre dodávateľov telekomunikačných služieb a komodít.“
Ak uvažujete nad zavedením riešenia, ktoré by zefektívnilo vaše obchodné procesy, neváhajte nás kontaktovať. Prejdeme si vaše požiadavky a navrhneme optimálne riešenie.