Aplikácia, ktorú sme dodali jednému z najväčších internetových predajcov v Európe, zjednotila a zjednodušila riadenie interných procesov v jednotlivých spoločnostiach skupiny tohto predajcu. Zavedenie centrálnej aplikácie prinieslo detailnejší prehľad o realizovaných objednávkach a o čerpaní rozpočtov oddelení. Manažment zároveň získal moderný nástroj, vďaka ktorému dokáže plánovať ďalšie biznis aktivity.
Pred začiatkom našej spolupráce neexistoval v skupine internetového predajcu centrálny systém, ktorý by slúžil na jednotnú správu interných procesov. Celý proces schvaľovania interných objednávok prebiehal najmä prostredníctvom e-mailov, telefonátov a v papierovej podobe.
Neproduktívna výmena dôležitých informácií nebola žiaduca z hľadiska časovej a administratívnej záťaže zamestnancov. Pre manažment bolo postupom času náročné si udržať prehľad o pribúdajúcich objednávkach a čerpaní rozpočtov jednotlivých spoločností.
Vedenie sa preto rozhodlo zefektívniť riadenie interných procesov, a tým zaistiť členom skupiny väčší komfort pri ich spravovaní.
V úvodnej fáze projektu sme u zákazníka vykonali Proof of Concept (PoC). Zmapovali sme aktuálnu situáciu, vybrali sme najvhodnejšiu technológiu a nastavili plán projektu. Zákazník už historicky využíval Microsoft Office 365, vďaka čomu bolo možné nové riešenie postaviť na platforme Microsoft Power Apps. Ako konektor na Power Apps sa v tomto prípade využila platforma Microsoft SharePoint.
Dodaná aplikácia zefektívnila riadenie interných procesov týkajúcich sa objednávania tovarov a služieb od dodávateľov medzi spoločnosťami v skupine. Online aplikácia podporila digitálnu transformáciu celej skupiny.
Jednotný systém pre tvorbu interných objednávok
Online úložisko faktúr
360-stupňový pohľad na celý schvaľovací proces
Zavedenie procesných workflows
Kontrola čerpania rozpočtov
Prístup k dátam
Zákazník získal vďaka riešeniu tieto benefity
1. Centrálny nástroj zefektívňujúci interné procesy.
2. Cloudové riešenie optimalizovalo proces komunikácie spojenú s objednávaním a schvaľovaním tovarov a služieb – umožnilo schvaľovať jednotlivé žiadanky a vytvárať rozpočty rámcových objednávok, generovať a odosielať objednávky pod unikátnym číslom priamo z aplikácie bez nutnosti nadbytočné e-mailovej komunikácie.
3. Detailnejší prehľad o realizovaných objednávkach.
4. Prepojenie objednávok a účtovných dokladov na jednom mieste a možnosť prehľadne zobrazovať došlé účtovné dokumenty.
5. Jednoduchší proces fakturácie. Vyúčtovanie faktúry a spracovanie účtovných dokladov prebieha na základe informácií z detailov faktúr a žiadaniek.
Vďaka agilnému prístupu riadenia projektu mal zákazník k dispozícii priebežný pohľad na stav projektu a na výsledky jednotlivých šprintov.
Ak sa chcete dozvedieť viac o dodanom riešení, stiahnite si prípadovú štúdiu.
Ak hľadáte riešenie, ktoré by zefektívnilo vaše obchodné procesy, neváhajte nás kontaktovať. Sme pripravení si spoločne prejsť vaše požiadavky a navrhnúť optimálne riešenie.