Zmenili sme „šaty“, ale stále sme to my! Modernizácia značky Millennia nadväzuje na našu novú firemnú stratégiu, ktorú sme si definovali ešte minulý rok v lete. Nový dizajn preto podporuje prirodzený vývoj smerovania našej spoločnosti. Pretavil sa do všetkých našich materiálov a priniesol nám aj nový web.
Posledná aktualizácia našej web stránky sa udiala v roku 2016. Za ten čas sme vďaka mnohým skúsenostiam získali nový pohľad na biznis. Zároveň minulý rok bol pre nás 20. rokom na trhu, v kontexte čoho sme sa tiež zamysleli nad našou víziou do ďalších rokov.
Tak ako sa technológie a procesy neustále vyvíjajú, menia sa aj očakávania zákazníkov a ich požiadavky na kvalitu. Ako IT odborníci, ktorí pomáhajú iným spoločnostiam v ich digitálnej transformácii, prirodzene reagujeme na zmeny okolo nás. Práve preto sme sa rozhodli pre oživenie značky a zjednotenie komunikačných prvkov vo všetkých kanáloch.
V našom prípade nešlo len o kozmetické skrášlenie webu, ale aj o prepracovanie celkovej brand identity Millennia, vďaka čomu sme sa ešte viac priblížili k našim zákazníkom.
Na začiatku celého procesu sme si spravili tzv. interný audit, kde sme si potvrdili, ako naďalej chceme komunikovať voči zákazníkom, ktoré hodnoty považujeme za najdôležitejšie či aký je celkový cieľ tohto úsilia.
Nič sme nenechali na náhodu a s našimi požiadavkami sme sa obrátili na agentúru, ktorá navrhla náš nový komunikačný prvok. Tvoria ho farebne odlíšené vertikálne bloky vyskladané do tvarov, prostredníctvom ktorých komunikujeme, že naše služby sú chýbajúcim článkom firiem.
Pri návšteve našej webovej stránky nám záleží na dobrej zákazníckej skúsenosti a jednoduchej štruktúre pre používateľa. Teší nás, že naše služby využívajú popredné spoločnosti na slovenskom i českom trhu, preto sú referencie našich zákazníkov a projekty, ktoré sme vďaka nim realizovali, nosným prvkom komunikácie. Predstavujú pre nás najdôležitejšie meradlo toho, kam sa Millennium za tie roky posunulo.
Dnes, keď máme za sebou prvé výsledky niekoľkomesačnej práce, vieme, že naše úsilie malo svoje opodstatnenie. Nový dizajn zjednotil grafické prvky, ktoré časom strácali na atraktivite. Rovnako sme posilnili prehľadnosť webu, a tak sa jeho návštevníci môžu dostať k relevantným informáciám ihneď alebo len na pár klikov.
S novými prvkami sa okrem našej web stránky stretnete aj na sociálnych sieťach Facebook a LinkedIn. Premenou prešli aj interné materiály, ktoré využívame pri každodennej komunikácii so zákazníkmi.
Z nového dizajnu sa veľmi tešíme. Veríme, že vás náš moderný štýl tiež osloví. 😊