Pre jednu z najväčších bánk na Slovensku sme začali realizáciu projektu nového celobankového CRM systému. Nové CRM riešenie bude postavené na platforme Microsoft Dynamics 365 a má pomôcť ďalej napĺňať a zhmotňovať digitálnu stratégiu banky.
Cieľom novej aplikácie bude poskytnúť všetkým používateľom v banke – od pobočiek cez call centrum, firemné bankovníctvo až po backoffice – jednotný a moderný nástroj na manažment klientov, potenciálnych klientov a činností s tým súvisiacimi. CRM sa stane plnohodnotnou súčasťou omnikanálovej architektúry banky, so zámerom sprostredkúvať všetky relevantné informácie bez ohľadu na zdrojový kanál a umožniť tak efektívnejšiu a osobnejšiu obsluhu klientov všetkých segmentov.
Projekt je úspešne odštartovaný a pevne veríme, že sa ho rovnako úspešne podarí aj doviesť do zdarného konca a naplniť očakávania zákazníka.