Slovenská sporiteľňa je náš dlhodobý klient, ktorému dodávame rôzne riešenia a služby už niekoľko rokov. Aj vďaka tomu sa v SLSP rozhodli, aby sme im dodali ďalší CRM systém, ktorý je určený špeciálne pre divíziu Erste Private Banking.
Privátne bankovníctvo Slovenskej sporiteľne (EPB) má vo svojom portfóliu približne 1500 klientov, ktorým banka spravuje aktíva v hodnote viac ako 800 miliónov eur. Agendu, informácie a rôzne dáta o klientoch spracovávali prostredníctvom viacerých nástrojov, excelov, wordov a podobne. Tie neboli navzájom prepojené a kooperácia zamestnancov bola mnohokrát komplikovaná alebo neefektívna. Najlepšia možná cesta, a to zriadenie jednotného systému pre správu údajov a dát o klientoch – Customer Relationship Management (CRM).
Riešenie spája pracovníkov privátneho bankovníctva prostredníctvom jedného systému. Už žiadne preposielanie rôznych verzií dokumentov, mailov, tabuliek a pod. Za pomoci rôznych funkcionalít v CRM prispôsobených na mieru, sa práca a kooperácia zamestnancov zefektívni, a všetky potrebné nástroje majú „pod jednou strechou“.
O dodaní a nasadení CRM riešenia sa vyjadril aj projektový manažér Jakub Baláž:
„Privátne bankovníctvo Erste Private Banking riadi vzťahy s klientmi už na vyššej úrovni s novou aplikáciou CRM Microsoft Dynamics. Táto novinka umožňuje bankárom zaznamenávať kompletné informácie o práci s klientom, akými sú zápisy zo stretnutí, prehľad o jeho aktivitách či organizovanie podujatí. Taktiež prináša komplexný pohľad na klienta a jeho starostlivosť a pomôže Erste Private Banking naďalej zlepšovať vzájomnú spoluprácu a vzťahy so svojimi klientmi.“
Jakub Baláž, SLSP – Erste Private Banking