Neexistuje lepší pocit, ako si vypočuť pozitívne ohlasy za dobre odvedenú prácu. Takýto príjemný feedback sme získali počas kvartálnych raňajok priamo z úst zastupiteľa O2 Slovakia.
Ako je už u nás tradíciou, každý štvrťrok sa celá firma stretávame na kvartálnych raňajkách. Okrem chutného začiatku pracovného dňa, ktorý je sám o sebe veľkým lákadlom na účasť, sa prezentujú výsledky a diane vo firme za uplynulé tri mesiace.
Neoddeliteľnou súčasťou tejto akcie je aj prítomnosť čestného hosťa v podobne nášho klienta, ktorý sa s nami podelí o skúsenosti z dodaného riešenia. Vďaka tejto zákazníckej spätnej väzby tak získavame neoceniteľný názor na spoluprácu a kvalitu vykonanej práce.
Tento kvartál nás čakal nesmierne potešujúci feedback, ktorý so sebou priniesol pán Juraj Masaryk, Project Manager zo spoločnosti O2 Slovakia. Z jeho úst sme si mohli vypočuť slová, na ktoré sme nesmierne hrdí:
„Kvalita práce, spoľahlivosť a dodržiavanie SLA je na tak vysokej úrovni, že sa v očiach O2 Slovakia zaraďujete medzi našich top dodávateľov“.
Dôkazom úspešnosti spolupráce s O2 Slovakia, ako aj úspešnosti samotného projektu O2 SVET bolo získanie ocenenia Microsoft Industry Award 2014 za najlepšie cloudové riešenie.
Nami dodávané riešenie O2 Svet využíva dokopy cez 1200 užívateľov a každodenne s ňou príde do styku minimálne 500 zamestnancov. Táto znalostná databáza zhromažďuje všetky nevyhnutné inormácie, ku ktorým sa môžu zamestnanci dostať buď prostredníctvom vyhľadávača alebo 3 klikmi v systéme. Pravidlom „3 clicks for everything“ sa nám podarilo skrátiť čas vyhľadávania informácií o klientovi rádovo z minút na sekundy. Prehľadný reporting, ktorý nahrádza ťažko čitateľné a interpretovateľné údaje z excelu, prispieva k zreteľnému prezentovaniu výsledkov.
Tu však funkcionalita Knowledge Management riešenia nekončí a v roku 2017 plánuje O2 v rámci riešenia O2 SVET viaceré upgrady: