18. novembra 2020

Predaj v Heineken Slovensko pod drobnohľadom vďaka Power BI

Heineken Slovensko vidí pridanú hodnotu v modernizácii informačných systémov, ktoré prechádzajú digitalizáciou. V roku 2016 sme v spoločnosti implementovali Microsoft Dynamics 365, ktorý postupne rozširujeme o nové funkcionality. Vďaka tomuto rozvoju začali na tvorbu reportov využívať aj analytický nástroj Microsoft Power BI.

Power BI slúži na analýzu dát, z ktorých je možné vytvoriť prehľadný reporting. V spoločnosti Heineken Slovensko vizualizuje kľúčové dáta a prináša širší pohľad na vyhodnotenie predaja cez zákaznícke call centrum. Využíva sa aj pri meraní úspešnosti predaja jednotlivých telefonických operátorov.

Pomocou Power BI sa v spoločnosti Heineken Slovensko vizualizujú tieto údaje:

  • hodnota predaného tovaru s obalmi (s DPH) a bez obalov (s DPH);
  • aké bolo cielenie na predaj (priemerný mesačný predaj vs. požadovaný mesačný predaj);
  • počet unikátnych zákazníkov na dennej báze s objednávkou;
  • výkon jednotlivých telefonických operátorov voči celkovému predaju;
  • priemerný počet položiek na objednávku a dodávku.

Jednotlivé údaje je možné filtrovať podľa užívateľov, regiónov a skladov.

Heineken_Power BI

Budúci rozvoj

Heineken Slovensko uvažuje do budúcna aj o rozvoji Power BI, ktorý prinesie komplexnejší pohľad na vykonané telefonické hovory a ďalšie aktivity telefonických operátorov.

Reporty sa rozšíria o tieto údaje:

Telefonické hovory

  • celkový a priemerný počet hovorov na zákazníka;
  • množstvo prijatých a neprijatých hovorov;
  • celkový počet jedinečných volaných zákazníkov – odchádzajúce hovory;
  • celkový počet jedinečných prijatých hovorov od zákazníkov;
  • priemerný čas hovorov.

Aktivity

  • celkový počet vykonaných aktivít (napr. objednávka, reklamácia, vytvorenie sťažnosti, atď.);
  • rozdelenie aktivít a ich počty;
  • priemerný počet aktivít na zákazníka a ich bližšie delenie;
  • priemerné časy aktivít a ich bližšie delenie.

Implementáciou Power BI získala spoločnosť Heineken Slovensko väčší prehľad o predajných aktivitách zákazníckeho centra, čo má vplyv na jednoduchšie vyhodnocovanie kľúčových ukazovateľov výkonnosti telefonických operátorov.

Projekt bol riadený agilnou metodológiou. Implementovaný bol v úzkej spolupráci so zákazníkom v trvaní 2 týždňov.

Ak hľadáte riešenie, ktorý by zefektívnilo vaše firemné procesy, neváhajte nás kontaktovať. Sme pripravení si spoločne prejsť vaše požiadavky a navrhnúť optimálne riešenie.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.