21. októbra 2019

Nový predajný kanál spoločnosti Motor-Car ponúka väčší používateľský komfort

Moderné portálové riešenie zjednotilo viaceré samostatne fungujúce kanály a prispelo ku skvalitneniu poskytovaných služieb. Spoločnosť Motor-Car získala vďaka nášmu riešeniu centrálny online kanál, ktorý zlepšil nielen propagáciu a predaj vozidiel, ale aj poskytovanie služieb a komunikáciu so zákazníkmi.

Spoločnosť Motor-Car nie je na trhu žiadnym nováčikom. Svoje služby ponúka na Slovensku od roku 1990. Spolu s dcérskymi spoločnosťami zabezpečuje predaj a servis automobilových značiek Mercedes-Benz, smart, Jeep, Kia, Alfa Romeo, Honda, Opel, Hyundai a Toyota.

Motor-Car logo

Nakoľko vedenie spoločnosti Motor-Car vníma silu digitálnej transformácie, ktorá čoraz viac ovplyvňuje biznis, rozhodlo sa pre zavedenie nových trendov.

Interný systém spoločnosti prešiel technologickým upgradom, po ktorom nasledovalo vytvorenie nového predajného portálu www.motor-car.sk. Tento portál predstavuje zjednotený online kanál pre propagáciu a predaj vozidiel. Jeho tvorbu a integráciu na interné systémy organizácie zastrešila naša spoločnosť Millennium.

„Oceňujeme, že nový predajný portál nás ešte viac priblížil k našim zákazníkom. Odteraz môžu nájsť na jednom mieste všetky dôležité informácie a vyriešiť svoje požiadavky online a priam okamžite. Našou prioritou bolo posilniť komunikáciu so zákazníkmi, zmodernizovať elektronické služby a rozšíriť existujúce funkčnosti, ktoré by priniesli nové možnosti predajnému oddeleniu, marketingu či servisu. Dodané riešenie nám pomáha plniť naše vytýčené ciele.“ Josef Balík, Director, IT and Projects, Motor-Car.

predajny-kanal

Bližšie k zákazníkom cez jeden spoločný kanál

Projekt bol rozdelený do dvoch fáz. Prvú fázu sme odštartovali nultým šprintom, ktorý zahŕňal úvodnú biznis analýzu. V rámci nej sme pripravili „user stories“ (príbehy používateľov) a dodali:

  • elektronický predajný kanál, ktorý prezentuje nové a jazdené vozidlá spoločnosti s detailnými informáciami o vozidlách a možnosťou ich online rezervácie;
  • lízingovú kalkulačku slúžiacu na výpočet lízingových a úverových splátok pre ponúkané vozidlá od dohodnutých lízingových spoločností;
  • objednávkový systém, v ktorom sa nachádzajú formuláre určené na dopyty zákazníkov, formulár na objednávku vozidla do servisu, formulár na požičanie vozidla, formulár na odkúpenie vozidla, formulár na testovacie jazdy alebo formulár na komunikáciu s dílerom;
  • propagačný kanál s najrôznejšími novinkami zo sveta vozidiel a kalendárom podujatí pre zákazníkov a širokú verejnosť.

V druhej fáze projektu sa plánuje vytvoriť:

  • privátna zákaznícka zóna na evidenciu zákazníkov, ktorá bude obsahovať ich osobný profil, zoznam vozidiel, komunikáciu s dílerom, manažment fleet programu na čerpanie výhod a bonusov;
  • nový e-shop v jednotnom dizajne s portálom, ktorý bude slúžiť na predaj produktov značky Mercedes-Benz;
  • rozhranie so službami pre mobilnú aplikáciu.

predajny_kanal_motor_car

Aké zlepšenia prinieslo nové riešenie?

  1. Zavedenie modulárnej platformy s integráciou na interný systém pre správu vozidiel.
  2. Jednoduchá a centrálna správa prístupov na portál.
  3. Automatické publikovanie vozidiel na portáloch autobazárov.
  4. Zníženie administratívy predajcov – vďaka napojeniu na importérske služby Daimler a automatickému sťahovaniu fotografií k vozidlám nie je potrebné, aby ich fotografoval a pripravoval predajca ako doteraz.
  5. Napojenie na centrálnu správu finančných produktov (úver, lízing, operatívny lízing) s možnosťou rozšírenia o ďalších poskytovateľov finančných produktov.
  6. Automatický zber zákazníckych dopytov z portálu (na služby servisu, predaja, odkúpenia vozidla a iné).
  7. Podrobný prehľad dílerov a zamestnancov na sprehľadnenie komunikácie so zákazníkom.

V rámci nového riešenia sme využili platformu Orchard CMS postavenú na technológiách spoločnosti Microsoft. Projekt bol riadený agilným spôsobom. Úzka spolupráca so zákazníkom zaručila plynulý chod projektu, taktiež boli dodržané všetky odporúčania.

Ak sa chcete dozvedieť viac o dodanom riešení, stiahnite si prípadovú štúdiu.

Máte záujem o zefektívnenie procesov vo vašej spoločnosti? Neváhajte nás kontaktovať, radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.