Na to, aby spoločnosť mohla fungovať efektívne, potrebuje mať v prvom rade upratané interné procesy. Poriadok v procesoch najrýchlejšie docielite ich digitalizáciou. Práve aplikácia requestClick vám pomôže v krátkom čase zlepšiť dôležité firemné procesy v oblasti nákupu tovaru a služieb.
Cloudová aplikácia requestClick komplexne zastrešuje celý proces nákupu produktov a služieb, slúži ako centrálne úložisko súvisiacej dokumentácie, a zároveň poskytuje detailný prehľad pre vnútropodnikový kontroling o čerpaní rozpočtu na jednotlivých nákladových strediskách.
Aplikácia je tou správnou voľbou v prípade, že potrebujete:
Hlavným stavebným kameňom aplikácie requestClick je platforma Microsoft Power Platform, ktorá patrí medzi low-code platformy. Svetová analytická spoločnosť Gartner uvádza Microsoft ako lídra v oblasti aplikačných low-code platforiem. Hoci low-code platforma stále vyžaduje do určitej miery znalosť aplikačného vývoja, skracuje čas tvorby bežných funkčností, ktoré by vývojár musel mnohokrát pracne programovať.
Pozrite si, ako prebieha proces nákupu priamo v aplikácii:
Aplikácia requestClick patrí do rodiny našich Millennium aplikácií. Minulý rok sme vám predstavili aplikácie leaveClick, ktorá má pod palcom evidenciu dochádzky zamestnancov, rentClick na jednoduchú výpožičku firemných zariadení a eventClick zastrešujúcu organizáciu a rezerváciu firemných udalostí. Aj v tomto roku sa môžete tešiť na ďalšie firemné aplikácie.
Stiahnite si náš produktový list a zistite, aké ďalšie benefity vám requestClick prinesie:
Ak ste sa v našom príspevku našli alebo máte záujem o zefektívnenie iného firemného procesu, neváhajte nás kontaktovať. Prejdeme si vaše požiadavky a na ich základe navrhneme najvhodnejšie riešenie.